Home › פורומים › הפורומים › Forum: תהליך הקבלה › Europe › מענה ל־Europe
To: emba
emba,
1. ציון GMAT גבוה יכול עקרונית לאזן פרמטרים אחרים המצביעים על יכולות אנליטיות, למשל ממוצע תואר ראשון נמוך יחסית.
2. כל נסיון תעסוקתי הוא רלוונטי – הכל שאלה של איך מציגים אותו באופן שיתרום הכי הרבה למועמדות שלך. כמה מחברי הטובים ביותר ב-INSEAD מעולם לא עבדו בתחום האקדמי שבו קיבלו תואר ראשון…
3. מחסור בפעילות מאורגנת מחוץ לעבודה עלול להוות חיסרון… מצד שני, זו לא חייבת להיות פעילות ציבורית או התנדבותית במובן המצומצם של המילה. יש אנשים שרשמו שהם מארגנים מסיבות רחוב, יש אנשים שדיברו על זה שהם מארגנים משחקי כדורגל, ויש כאלה שמתקנים מחשבים בחינם. יש המון דברים שאנחנו עושים מבלי לחשוב על כך פעמיים שיכולים להוות נסיון "אחר", מחוץ לשעות העבודה!
4. כשליש מהסטודנטים ב-INSEAD מגיעים לקמפוס עם בת זוג, וחלקם גם עם הילדים, כך שיש הרבה נסיון מצטבר בתחום הזה… רצ"ב קישור לאינפורמציה רלוונטית בעניין זה באתר של ביה"ס: http://www.insead.edu/mba/life/families.cfm – אפשר גם להוריד מדריך מקיף לבני זוג וילדים, כולל המלצות על רופאים, גנים, מטפלות, פעוטונים וכיו"ב…
באשר לעבודה, עצם זה שיש לכם אזרחות אירופאית מאוד מקל על המצב, ומאפשר אפילו לעבוד בקמפוס אם זה רלוונטי – בחורה אחת שהגיעה עם ארוסה ל-INSEAD במחזור שמתחתי נשארה לעבוד בביה"ס גם אחרי שהוא סיים את הלימודים בתפקיד מעולה בתחום השיווק!
5. הלימודים ב-INSEAD הם בהחלט אינטנסיביים, ויש תקופות לחוצות שמשאירות מעט מאוד זמן פנוי. יחד עם זאת, לא שמעתי מאף הורה לילדים שהלימודים מונעים ממנו לראות את המשפחה – מבחינת הלו"ז הייתי אומר שזה די דומה לעבודה במשרה מלאה בתפקיד ניהולי…
בסופו של דבר, הכל עניין של סדרי עדיפויות, והסטודנטים בעלי המשפחות בד"כ נכנסים לשיגרה של מפגשים חברתיים הכוללים משפחות אחרות – אפילו טיולי משפחות ברחבי אירופה!
אשמח לענות על עוד שאלות בכל עת ;-)
בהצלחה!