Home פורומים הפורומים Forum: תהליך הקבלה בקשה להערכת סיכוי

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • ariel13
    חבר
    מספר הפוסטים: 33

    Hi Tomer,

    You can ask such questions in the "ask Aringo: The admission process" thread. Gilam from Aringo answers these kind of questions there, so it's not neccessary to open a new thread.

    Best of luck in your process,

    Ariel

    epony
    חבר
    מספר הפוסטים: 785

    תומר,

    כדי לקבל מענה מגילעם, עקוב אחר הצעדים הבאים:

    1. לחץ על הלינק לפורום: "שאל את ארינגו: תהליך הקבלה" (יכול להיות שתצטרך לעבור לעמוד הדיונים הבא כדי לאתר את הדיון הנ"ל).

    2. הקש על כפתור ה-reply על ההודעה האחרונה של גילעם.

    3. הדבק את ההודעה המקורית שלך וחכה לתשובה – גילעם בד"כ עונה על שאלות בימי שני, אבל כרגע הוא בחופש עד סוף החודש, כך שככל הנראה תקבל תשובה רק ב-29/1.

    בהצלחה!

    greenfeld
    חבר
    מספר הפוסטים: 282

    שלום תומר,

    שמי אהד ואני מסיים את הלימודים בקולומביה בעוד חודשיים.

    אנא, אני מקווה שתרשה לי ליתן לך עצה פשוטה. אל תתבעס ממנה ותראה את זה כעצה ממישהו שאכפת לו…

    עושה רושם שאתה בחור מאד מוכשר ומוצלח. בנוסף, יש לך חצי שנה עד למועד הגשת האפליקיישן. מדוע שלא תעשה את בחינת ה GMAT פעם נוספת?!

    מדוע כן? כי בקולומביה, סטנפורד, הארוורד וורטון הציון שלך הוא כמעט 30 נקודות מתחת לממוצע ובשיקגו הוא כמעט 20 נקודות פחות מהממוצע. וכי אני די משוכנע שאתה תשפר את הציון שלך בגדול בפעם השנייה.

    כישראלי אתה נגשת לבחינה שונה בכל דבר אחר בו נבחנת. אני משוכנע (אף כי אינני מכיר אותך) שבבחינה הבאה תעבור את ה-700. חבל להתחיל את ההליך כשאתה מראש באחד הקריטריונים (וזה רק אחד מהם. יש גם רזומה וחיבורים והמלצות וכו') פחות מהממוצע. אפשר להתקבל גם עם 600, אבל למה להקטין את הסיכויים?!

    בכל אופן – אני כאן לרשותך בכל שאלה או עצה. והערה אחרונה: לקולומביה יש הליך של רולינג אדמישיין. כלומר משתלם לך להגיש קודם כל לקולומביה אם היא הבחירה הראשונה שלך. לכל שאר בתי הספר אליהם אתה מגיש ׁ(וכולם מצוינים) אין משמעות באיזה שלב של הסיבוב אתה מגיש. רק בקולומביה זה FIFO

    המון בהצלחה,

    אהד

    epony
    חבר
    מספר הפוסטים: 785

    תומר,

    לעניות דעתי, אין צורך שתעשה שוב את ה-GMAT, ובפרט אם הוצאת 690 בניסיון השני – כבר הקזת מספיק דם, יזע ודמעות על הבחינה המאוד לא סימפטית הזאת…

    אני נוטה להסכים עם הערכתך שציון ה-GMAT שלך נושק לממוצע במרבית בתיה"ס המובילים למנע"ס, והציון המאוד מאוד מרשים שלך בתואר הראשון בהחלט יחזק את האפליקיישן שלך מנקודת המבט של כישורי לימוד וכישורים אנליטיים.

    יחד עם זאת, אני בהחלט סבור שאתה יכול לשפר את האפליקיישן שלך, אפילו במחיר המתנה של שנה נוספת, והגשת האפליקיישן באוגוסט 2008 ולא באוגוסט 2007. לעניות דעתי, החולשה העיקרית שלך, ובפרט בהתחשב בבתיה"ס אליהם אתה מכוון, היא שחסר לך ניסיון ניהולי מהתקופה האחרונה (כלומר, לאחר סיום התואר הראשון).

    אם אתה סבור שבעוד חצי שנה עד שנה תוכל לקבל קידום לתפקיד של ראש-צוות (בין אם במקום העבודה הנוכחי ובין אם במקום עבודה אחר), אזי בהחלט הייתי ממליץ לך להגיש את האפליקיישן כאשר בקורות החיים שלך מצויין שכבר יש לך שנה של ניסיון כראש צוות בתפקידך האחרון, דהיינו לדחות את התהליך בעוד שנה.

    בכל אופן, כדאי שתתחיל לחשוב איך אתה יכול לחזק את המועמדות שלך (בקר באתר של ארינגו לעוד פרטים על תהליך ותנאי הקבלה: http://www.aringo.co.il) – סביר להניח שביום שני תקבל תשובה מגלעם בדיון הרלוונטי, ותחכים עוד קצת…

    בהצלחה!

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.