Home פורומים הפורומים Forum: תהליך הקבלה המועד המאוחר ביותר לGMAT

מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • בתאל
    חבר
    מספר הפוסטים: 30

    הי,

    אם אני רוצה להגיש טפסים כבר ב1.10, האם אוכל לעשות את הבחינה יום לפני כן? כן, אני יודעת שאני לוקחת ריזיקה, רק רציתי לדעת אם טכנית אפשרי לגשת לבחינה ב30 לספטמבר ולרשום את הציון שקיבלתי בהגשת המועמדות ביום למחרת, בשעה שאני שולחת את הטפסים און ליין להארוורד וורטון.

    (אם הדד ליין הוא 1.10, האם שליחה של הטפסים אינטרנטית יכולה להתבצע באותו היום, או שישנם טפסים שאני אמורה להוציא בסוף תהליך ההרשמה ולשלוח אותם בדואר עד ה1.10?)

    בתודה מראש לכל העונים

    בתאל

    epony
    חבר
    מספר הפוסטים: 785

    To: בתאל, All


    למיטב ידיעתי, גם ב-HBS וגם בוורטון אין בעיה עם זה – למעשה, שני בתיה"ס מצפים שתשלחי את התוצאות הבלתי רשמיות כשאת את מגישה את האפליקיישן, ושהתוצאות הרשמיות יגיעו אליהם ישירות מהחברה שמנהלת את ה-GMAT:

    באשר לדד-ליין, הוא בד"כ תופס לכלל ה-"חבילה" שאת שולחת לביה"ס.חבילה אשר בד"כ כוללת גם טפסים אלקטרוניים, וגם ניירת בעותק קשה (גיליונות ציונים למשל…)
    אני בזמנו השקעתי במשלוח העותקים הקשים דרך שירות ה-EMS של רשות הדואר, אשר מאפשר מעקב באינטרנט אחרי הפריטים שנשלחו.

    בהצלחה!

    בתאל
    חבר
    מספר הפוסטים: 30

    To: epony


    השאלה היא מה קורה בהנחה שבצהרי ה30.9 יש לי את הציונים ביד, האם אני אספיק לעשות את ההרשמה לביה"ס דרך האינטרנט? אני שואלת כי בעבר הגשתי בקשה לביס אחר בארהב -לא במנהעס- ושם אחרי ששלחתי את הטפסים באינטרנט, פתאום יצא דף שהייתי אמורה לחתו עליו ולשלוח אותו לביהס, לאחר ההרשמה עצמה.

    אני אנסח את זה קצת יתר טוב: האם בבוקר ה1.10 אוכל לשלוח את הטפסים דרך אתר האוני' ועדיין לעמוד בזמנים? ולא אצטרך לשלוח עוד דברים מאוחר יותר בדואר רגיל?

    epony
    חבר
    מספר הפוסטים: 785

    To: בתאל


    עקרונית לא צריכה להיות שום בעיה, אבל היות ואני לא בקיא באלף אחוז בתהליך של הרווארד ווורטון, אני ממליץ לך בחום לפנות לאנשים הטובים בדיונים המוקדשים לבתי"ס אלה (ואולי גם לגילעם בדיון של ארינגו) בפורום זה…

    בהצלחה!

    בתאל
    חבר
    מספר הפוסטים: 30

    To: epony


    תודה רבה!
מוצגות 5 תגובות – 1 עד 5 (מתוך 5 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.