Home פורומים הפורומים Forum: תהליך הקבלה יש המלצות על קורסים אונליין?

מוצגות 20 תגובות – 1 עד 20 (מתוך 20 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • erozion
    חבר
    מספר הפוסטים: 6
    שלום,
    אני נמצא כרגע בארה"ב, לא מעוניין להירשם כאן לקורס כיתתי (בגלל השפה ועוד סיבות) אבל מצד שני לא חושב שאני יכול להתמודד עם ה-GMAT בעצמי.
    הבנתי שיש קורסים אונליין (באינטרנט). איזה קורסים קיימים כרגע? האם הם שווים משהו?

    ((הודעה זו מופיעה גם בשיחה: GMAT לבד או בקורס?))

    gil7
    חבר
    מספר הפוסטים: 15

    To: All


    אני דווקא חושב שמבחינת השפה, יכול להיות לזה יתרון אם עושים את הקורס בארה"ב, זה רווח כפול.
    Roy29_
    חבר
    מספר הפוסטים: 4

    To: All


    אני נרשמתי לקורס של מאסטרGMAT שהוא קורס online עם תוכנה שבעצם בוחרת לך את השאלות ואת חומר הלימוד לפי ההתקדמות שלך. בינתיים אני מאד מרוצה.
    mawolf
    חבר
    מספר הפוסטים: 37

    To: Roy29_


    חדש! קורס אונליין מבית קידום, החברה המובילה בישראל בהכנה לבחינת הג'ימט. במסגרת הקורס המדריך והתלמידים מתחברים בשעה מסויימת לכיתה וירטואלית, ולומדים יחד. השיעור נשאר זמין לתלמידים שהחמיצו/רוצים לראות שוב במהלך השבוע עד למפגש הבא. חומרי הלימוד זהים לחומרים בקורס הכיתתי. סוף סוף ללמוד בצורה איכותית בלי לצאת מוקדם מהעבודה….פרטים נוספים: 1800805000, קידום-ג'ימט
    economics
    חבר
    מספר הפוסטים: 135

    To: All


    שאלה לכולם,אני מתלבט בין קורס המסטר ג'ימאט שהוזכר פה למעלה לבין הקורס של קידום. מה שמעניין במסטר ג'ימאט זה ההתאמה האוטומטית שלו ליכולת התלמיד, האם זה קיים גם בקורס של קידום אוןליין?
    mawolf
    חבר
    מספר הפוסטים: 37

    To: economics


    היי, התלבטות חשובה. אנחנו מאמינים שתהליך הלמידה הדידקטי של התלמיד צריך לכלול את כל החומר, וההתאמה צריכה להיעשות בשלב ההפנמה והיישום ולא בשלב ההבנה. כך, שבשיעורים תלמד את העקרונות והגישה הנכונה, ואילו בתרגול תהייה התאמה לרמתך בכל נושא. חשוב לחדד שקורס המתחרה שציינת קיים כשנתיים, מול קידום שפועלת בעולם הג'ימט למעלה מעשרים שנה, תופסת 80% מהשוק, כוללת מחלקת מחקר ופיתוח ייחודית ייעודית לג'ימט ופועלת בתוך קפלן העולמית, החברה הגדולה בעולם ללימודי ג'ימט המלמדת בלמעלה מ-60 מדינות עשרות אלפי תלמידים בשנה רק לג'ימט…כך שגם ההתאמה האישית המדוברת צריכה להיגזר מידע וניסיון, שאותו יש לקידום וקפלן, שפשוט אין לאף חברה בעולם ובטח בישראל. רוב הישראלים שהתקבלו לטופ10 בעולם למדו בקידום ג'ימט. עזוב אותך מהימורים מיותרים….(אסף וולף, מנהל תחום הג'ימט בקידום)
    Ice
    חבר
    מספר הפוסטים: 30

    To: All, economics


    economics,
    אני משתמש בקורס אונליין של מסטר-ג'ימאט ובנתיים מאוד מרוצה הן מהצורה שהוא מועבר והן מהשירות שלהם.
    בסופו של דבר הם נותנים טיפה יותר מרק קורס אונליין, אלא גם מדריכים צמודים שאפשר לפנות אליהם בטלפוןמיילסקייפ או אפילו פגישה אישית אחד על אחד עם המדריך במקרה הצורך.
    הייתה לי את הדילמה כיצד אני הולך להתכונן לג'ימאט ואחת הסיבות שבחרתי בהם הייתה האפשרות ללמוד בעצם מכל מקום ולא לאבד את האפשרות לקבל פידבק אנושי לכשצריך.
    לדעתי שאלטרנטיבה השקולה היא מורים פרטיים.

    אלא ה2 אגורות שלי בנושא.

    snowbolster
    חבר
    מספר הפוסטים: 26

    To: All


    שלום לכולם! אני כרגע עושה קורס אונליין של חברה בשם knewton, הקורס הוא של חברה אמריקאית מעולה שנחשבת לאחת הטובות בעולם עם סגל עובדים חזק מאד של אנשי אקדמיה מהרווארד וכן עובדים שעבדו בחרה שעושה את הג'ימאט ככה שהם מכירים את המערכת על בורייה ויודעים בדיוק איזה טיפים לתת.

    עד עכשיו אני מאד מרוצה מהקורס. מי שרוצה לקבל הנחת הרשמה או עוד פרטים, מוזמן לפנות אליי ואני אשלח לו לינק עם הנחה על המחיר הרגיל של הקורס.

    Flak
    חבר
    מספר הפוסטים: 7

    To: Ice


    האתר של master-GMAT (כתובת: http://mastergmat.com/) נראה הכי חובבני שרק אפשר. קצת מפחיד לשלם למישהו או לסמוך על מישהו שככה הוא מיוצג.

    Ice
    חבר
    מספר הפוסטים: 30

    To: Raanan


    רענן,
    אין לי מושג מה עובר על המחלקת מרקטינג שלהם, אבל בשורה התחתונה מניסיוני האישי הם נותנים אחלה שירות והמערכת שלהם נותנת תמורה טובה לכסף.
    Flak
    חבר
    מספר הפוסטים: 7

    To: Ice


    כנראה הייתה איזושהי בעיה עם האתר שלהם, כי עכשיו הוא נראה כמו אתר נורמלי.
    לשם השוואה, מה העלות לשעה של מורה פרטי?
    אני מתלבט האם ללכת לכיוון של קורס אונליין, או לקנות ספרים ולקחת שיעורים פרטיים במידת הצורך. האם הקורס של מאסטרGMAT מכיל גם הסברים, או רק תרגולים/מבחנים?
    Ice
    חבר
    מספר הפוסטים: 30

    To: Raanan


    מהכרותי עם הנושא, מורה פרטי יעלה לך בין 200-400 שח לשעה.
    כאשר מה שהוא יתן לך יותר זה טכניקה שהוא מלמד ויכוון אותך בנושאים אתה רוצה לתת דגש עליהם.
    הקורס אונליין שאנחנו מדברים עליו נותן לך את הערך המוסף של זיהוי איפה אתה מתקשה ומתן דגש דווקא הנקודות האלו.
    כמובן הוא מספק לך גם חומר תיאורתי.
    אם אני זוכר נכון, אתה יכול להרים להם טלפון ולקבל שבוע ניסיון חינם.
    לדעתי, אם אתה מתלבט, הכי טוב שתיקח את השבוע הזה ותחליט בעצמך.
    יכול להיות שבסופו של דבר זה לא משהו שיתאים לך או לחילופין תחליט שזה בדיוק מה שאתה צריך.
    Rafi
    חבר
    מספר הפוסטים: 29

    To: All


    כמי שעשה 2 קורסי אונליין אני יכול להמליץ בחום על הקורס של Knewton. לדעתי הוא המקיף ביותר עם חומר התרגיל הכי רלוונטי שיש ברשת. וחפרתי לא מעט ברשת בתקופת הלימוד שלי. התנסתי גם בקורס של מסטר-GMAT שיש להם מחלקת שיווק נהדרת בארץ אבל אם תבדוק באתרים כמו ה-GMAT CLUB או כל אתר שמרכז את הנושא בצורה בינלאומית תגלה שהחברה הזאת מאוד קטנה בשוק ולא ממש נחשבת. בנוסף אני יכול להוסיף שמהניסיון האישי שלי הקורס לא הצליח לדחוף אותי למעלה מבחינת הציון. בעיקר נכון הדבר לגבי החלק המילולי. לטעמי השאלות שם היו פשוט קלות יחסית לרמות הגבוהות של ה-GMAT , כלומר לכל מי שמכוון ל-700 ומעלה. בנוסף באחד הדברים הקריטיים כמו קטעי הקריאה, קיבלתי את אותם 2-3 קטעי קריאה לתרגול שוב ושוב (אני לא יודע אם זה השתנה בינתיים) מה שהשאיר את הרמה שלי בקטעי הקריאה בערך באותה נקודה שהתחלתי.
    ושלא תבינו אותי לא נכון, גם ל-Knewton יש חסרונות כמו אלגוריתם דיי מעצבן בחלק הכמותי. פשוט למדתי להתעלם מהציון שלו ובתור תרגול זה עדיין תרגול מעולה. המורים של Knewton מעולים, וכמו שאמרתי התרגול ברמה גבוהה ומה שיותר חשוב קשה בצורת GMATית ולא סתם קשה , כמו שחלק מהקורסים/ספרים האחרים שקיימים נוטים לעשות.
    בהצלחה לכולם..
    mawolf
    חבר
    מספר הפוסטים: 37

    To: Rafi


    למה ללמוד בידיים של מי שלא מכירים את היכולת, החשיבה והצרכים של הנבחן הישראלי אם אפשר לעשות את זה בארץ? קידום הכניסה הכי הרבה ישראלים לטופ10 בעשרים שנה האחרונות, והיא עכשיו עושה את זה גם באונליין. למה להתפשר??
    Rafi
    חבר
    מספר הפוסטים: 29

    To: mawolf


    הייתי אומר שאתה קצת משוחד בעניין אבל בלי קשר לדעתי הצרכים של הנבחן הישראלי לא שונים מהצרכים של הנבחן השבדי או האיטלקי לצורך העניין. המבחן הוא כלל עולמי ולכל מי שלומד אליו יש את אותן מטרות וצריך לפתח את אותן יכולות.
    לפי מה בדיוק קבעת שקידום הכניסה הכי הרבה ישראלים לטופ10? יש מחקר בנושא? יש איזשהו מדגם אובייקטיבי? נראה לי שלא.
    אני לא למדתי בקידום ויכול להיות שהתוכנית טובה אבל לדעתי מי שצריך להעיד פה על טיב התוכנית הוא התלמידים שלמדו בקידום ולא מי שמלמד שם.
    mawolf
    חבר
    מספר הפוסטים: 37

    To: Rafi


    היי, אני לא מלמד שם אני מנהל את התחום:) וכמו שראית בהודעות קודמות, אני לגמרי שקוף בנושא. בניגוד למישהו אחר? בכל מקרה, יש חשיבות עצומה להתאמה לנבחן הישראלי, כי הנבחן הישראלי למד במערכת החינוך הישראלית, בא עם כלים ישראלים ושפה ישראלית (בד"כ) ולכן כדי להגיע לנק' X הוא זקוק לכלים אחרים ממי שיש ברשותו ידע וכלים שקיבל בשבדיה/ניגריה/סעודיה/ארה"ב וכדומה. זה היגיון פשוט. כל כך פשוט, שהוא מוכיח את עצמו כבר למעלה מ-20 שנה, ובאותה פשטות, אם 90% מהאנשים שמתכוננים לבחינה עושים זאת אצלנו, הגיוני שנכניס הכי הרבה ישראלים לטופ10 לא?:) עניין של ניסיון ומומחיות.
    בתאל
    חבר
    מספר הפוסטים: 30

    To: snowbolster


    הי,

    אשמח לקבל לינק עם ההנחה לקורס האינטרנטי שהצעת..

    בת אל

    snowbolster
    חבר
    מספר הפוסטים: 26

    To: בתאל


    היי בתאל,

    לצערי הם הפסיקו עם המבצע הזה כרגע, לכן אין באפשרותי לעשות את זה, אבל יש להם קורס ב399$ עכשיו שזה גם לא נורא.

    snowbolster
    חבר
    מספר הפוסטים: 26

    To: בתאל


    joker
    חבר
    מספר הפוסטים: 9

    To: snowbolster


    קורס מעולה. קיבלתי איתו 740.
מוצגות 20 תגובות – 1 עד 20 (מתוך 20 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.