מוצגות 50 תגובות – 1 עד 50 (מתוך 167 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • Miks
    חבר
    מספר הפוסטים: 7

To: JoeCool

Hi Joe,

I also applied to Chicago GSB in the second round.

How was your interview? I'll be happy to hear everything you want to share…

Thanks and best regards,

Miks

אייל
    חבר
    מספר הפוסטים: 210

שלום לכולם,

שמי אייל, סטודנט במחזור הבא של (Chicago GSB (Class of 2009. השנה אני ועוד 8 חבר'ה נוסעים לשיקאגו.

פתחתי את השיחה הזאת במטרה לתת במה לשאלות על GSB :

– Application process

– Academics

– Community

– Career opportunities out of GSB

– מלגת Carlton לישראלים

אני וחבריי נשמח לענות על מה שאנחנו יודעים.

בוגרים/סטודנטים: אתם יותר ממוזמנים לתרום מבינתכם וניסיונכם.

בהצלחה לכולם,

אייל

(Assaf, sorry for stealing your thunder. I have the feeling you are too busy for this crap )

yanivd
    חבר
    מספר הפוסטים: 21

To: אייל

hi Eyal,

Nice of you to share you knowledge and experience, i'm sure it would be useful to all…

any chance you know of an upcoming chicago GSB event in Israel?

cheers,

yaniv

אייל
    חבר

To: yanivd

Hey Yaniv,

How's it going man!

As for your question – GSB published that the upcoming event in Tel- Aviv will take place on October 7.

This date, however, is not final and no other details about the event have been announced yet. If I hear anything new, I'll post it immediately.

Eyal

yanivd
    חבר
    מספר הפוסטים: 21

thanks for the update…

and see you there, i guess :)

yaniv

אייל
    חבר

To: yanivd

Guess again buddy; I'll be in the windy city by then ….
    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

אייל – סחתיין על היוזמה, אני מצטרף למאמץ. הגיע הזמן שמישהו יעורר את ה thread שלנו. בנוסף אני משאיר מייל אישי לכל מי שרוצה לפנות שלא דרך הפורום:

[email protected]

בהצלחה!

asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

To: All

Hello to all Chicago GSB 2008(2010) applicants,

You might find the following press release interesting:

(Originally taken from http://www.prweb.com/pdfdownload/539763/pr.pdf)

MBA students to present to submit up to four slides with application. A departure from text-only applications of past.

Chicago, Illinois (PRWEB) July 16, 2007 — To enable prospective full-time MBA students to present a more complete picture of their candidacy, applicants to the University of Chicago Graduate School of Business, one of the top business schools in the world, will now submit up to four slides about themselves with their application, the school announced. ( color=#800080www.ChicagoGSB.edu)

In announcing the new requirement, the school noted that prospective students are asked to supply facts about themselves throughout the application, but the slides will allow applicants to be creative and tell the admissions committee about themselves using a medium that parallels the communication tools used for professional and social networking.

"This is a departure from the text-only application that we used in the past because under the old format we were unable to capture important information showing how prospective students define themselves," said Stacey Kole, deputy dean at the University of Chicago Graduate School of Business.

The slides may contain pictures, graphs, text or anything else that prospective students want to include, according to the school.

The requirement applies to students seeking to start the MBA program in September 2008. Applicants must still submit two traditional essays as part of the application process in addition to a maximum of four slides. More information about the school's full-time MBA program is available at color=#800080http://www.chicagogsb.edu/fulltime/index.aspx

"There is no right or wrong way to satisfy the new requirement," said Rosemaria Martinelli, associate dean for student recruitment and admissions for the school's full-time MBA program. "The important thing is that applicants can express themselves in ways they could not before in essay form," she said.

In today's business environment, communication is fast and concise, Martinelli said. "Whether it be e-mail, PowerPoint or a two-minute elevator speech, successful businesspeople need to learn how to express their full ideas in very restrictive formats. We feel the new application requirement represents this very common challenge," she said. "But instead of using this tool to sell a product or request new business, applicants are using it to present themselves."

In addition to the slides, applicants for next year's entering class must also answer two essay questions. The first essay, limited to 1,500 words, is: "Why are you pursuing an MBA at this point in your career? What are your personal and professional goals and the role an MBA from the University of Chicago Graduate School of Business plays in your plans to reach these goals?"

The second essay, limited to 500 words, asks: "If you could step into someone else's shoes for a day, who would it be and why?"

"Feedback from our current students shows that one of the unique things about our MBA program is that it challenges people to think in different ways and to be prepared for the unexpected," Martinelli said. "We keep that in mind as we select our essay questions. The new requirement for slides just takes that to another level."

The slides submitted with the application will not be judged on technical ability but rather the self-expression that is revealed, the school said. "Slides allow people to stretch beyond just the written word and one inch margins into a different space where an applicant can be much more expressive," Martinelli said.

"The slides will be printed and placed in each applicant's file for review, which means all the bells and whistles such as Flash, video clips, embedded music and hyperlinks won't be considered in the evaluation process," she said. "This clearly levels the playing field for everyone."

The University of Chicago Graduate School of Business is one of the leading business schools in the world. The school's faculty includes many renowned scholars and its graduates include many business leaders across the U.S. and worldwide. It is consistently ranked as one of the top ten business schools in the world and usually as one of the top five. The Chicago Approach to Management Education is distinguished by how it leverages fundamental knowledge, its rigor, and its practical application to business challenges.

Chicago GSB offers full-time and part-time MBA programs, an executive MBA program, a Ph.D. program, open enrollment executive education and custom corporate education.

אייל
    חבר

Think Chicago GSB is a "finance only" school? Think again!

שלום לכולם,

עם עונת ה-applications המתקרבת עלינו לטובה, רציתי לנצל את ההזדמנות להפריח קצת סטריאוטיפים על Top MBA's בכלל ועל Chicago GSB בפרט. מדובר על משהו שכבר דיברת עליו בהודעות קודמות אבל אני חושב שהוא מספיק חשוב לדיון נפרד.
    לאנשים, במיוחד למועמדים, יש נטייה לקטלג ביה"ס לתעשיות: Stanford/MIT ל-היי- טק, Kellogg לשיווק,Columbia Wharton/Chicago/ למימון, HBS/Tuck לניהול כללי וכו'. אז נכון, הביה"ס הנ"ל באמת טובים מאד בתחומים הנ"ל וזה נכון שהרבה בוגרים מהביה"ס הנ"ל הולכים לעבוד באותם תחומים אבל הסיבה לכך היא בעיקר הרצון של אותם אנשים ללכת לאותם תחומים. כל ה-Top Schools טובים לכל התחומים, ההבדלים הם הרבה יותר קטנים ממה שאתם חושבים. הסיבה ,לדעתי, לבחירת ביה"ס צריכה להתמקד הרבה יותר ב-FIT וגיאוגרפיה (איפה אתם רוצים ללמוד/לעבוד) מאשר כל דבר אחר.

אז ככה, מכיוון שאני הולך לChicago אני אנסה קצת להפריך את הטענה שאל Chicago הולכים רק מי שרוצים לעבוד במימון . אני אגב לא מעוניין לעבוד במימון אלא בפיתוח עסקי בהיי- טק או יעוץ ניהולי (consulting). נראה לי שהדרך הטובה ביותר להוכיח את הטענה שלי היא פשוט להסתכל על איפה בוגרים/סטודנטים של Chicago הלכו לעבוד השנה. בתור סטודנט לעתיד, יש לי כבר גישה לdatabase של האוניברסיטה וקיבלתי אישור מה-career office לחשוף קצת מספרים לא רשמיים (אומנם עדיין לא סופיים).

נו אז לאיפה הם הלכו השנה? כמו בכל Top School הרוב הלכו לManagement Consulting !
    (וזאת אם לא מחשיבים את קבוצת ה-Finance כאחת אלא מפרקים ל –IB/IM/HF/PE/VC).

מבין חברות הייעוץ המובילות , מספר המתקבלים למשרה מלאה (בוגרים):
    Mckinsey – 33
    BCG – 16
    Bain – 12
    Booz-Allen Hamilton – 10

* רשמתי רק את ה-4 המובילות, עוד המון בוגרים מצאו עבודה בחברות יעוץ נוספות

מדובר על 71 בוגרים מתוך מחזור של ~500 !

על Finance אין יותר מידי מה להוסיף (בכל זאת שיקאגו). טונות של אנשים הלכו לבנקים המובילים (רק חלק קטן מבנקים):
    Lehman Brothers – 18
    Merrill Lynch – 17
    Deutsche Bank – 16
    Goldman Sachs – 15
    Morgan Stanley – 10
    UBS – 10
    Citigroup – 9
    J.P. Morgan – 8
    Credit Suisse – 7

* אלו מספרי בוגרים בלבד

כמו כן, כמות יפה של אנשים הלכו לHedge Funds , PE וVC. בין השמות המוכרים: D. E. Shaw עם 2 בוגרים וה- Blackstone Group עם 3 בוגרים.

מה שהפתיע אותי זה כמות האנשים שהלכו להיי-טק. מבין החברות המובילות: Cisco ו Google עם 5 בוגרים כ"א.

עוד חברות (שגייסו בין 1-3 בוגרים/סטודנטים כ"א):
    Microsoft, Apple, Yahoo, Motorola, Oracle, Dell ועוד המון (כולל סארט אפים)….

ולאלו שמתעניינים בחברות תעשיה (Brand Management, Marketing….), גם שם לא תהיו מחוסרי עבודה:
    Disney, Sony, Pepsi, General Motors, GE, Mattel, BP, Unilever, P&G ועוד המון….

אז אני מקווה שהבהרתי את הנקודה שלי.

בהצלחה לכל המועמדים! (במיוחד לאלו שמגישים לChicago )

לשאלות נוספות על GSB, אל תהססו ליצור קשר:
    [email protected]

אייל

* אני חוזר ואומר שהמידע הוא לא רשמי וגם עדיין לא סופי. חוברת מידע רשמית של ה-career office תתפרסם יותר מאוחר השנה.

epony
    חבר
    מספר הפוסטים: 785

To: אייל, All

אייל,

שאפו על ההפקה (ועל ה-Sneak Peek לנתוני השמת בוגרי Chicago GSB לשנה הקרובה)!!!

לא פחות חשוב, תודה על החיזוק המשמעותי לאחת התובנות הקריטיות (לעניות דעתי) לכל המתעתדים ללמוד MBA באחד מבתיה"ס המובילים בעולם:

"כל ה-Top Schools טובים לכל התחומים… בחירת ביה"ס צריכה להתמקד הרבה ביותר ב-Fit וגיאוגרפיה (איפה אתם רוצים ללמוד/לעבוד) מאשר כל דבר אחר"

אכן דברים כדרבנות…

YV
    חבר
    מספר הפוסטים: 45

אני מצטרף בשמחה ל-EPONY

אכן מילים כדורבנות, ואין ספק שהרבה פעמים אנשים מקטלגים בתי ספר בצרה מסויימת ובוחרים בין החלופות אך ורק על בסיס זה.

כל הכבוד על ההשקעה חזק ואמץ.

אייל
    חבר

To: YV, epony

תודה, תודה

tzachhh
    חבר
    מספר הפוסטים: 10

היי אייל,

אני מדבר בשם אשתי ואשמח לדעת כמה דברים :

1. אם תוכל לפרט על מלגת Carlton לישראלים ( אך מקבלים ? תנאים ? מחויבות ? סכום ? וכו' )

2. האם יש שם תוכנית שמכוונת ליוצאי לימודים ועבודה בביוטק ובפראמה ?

3. האם יש מקומות עבודה לבן זוג שמתעסק בהיי טק ( מהנדס תעשייה וניהול – 4-5 שנים נסיון, בחברה אמרקאית ) ?

אשמח לקבל תשובה בפורום זה וכן במייל שלי : [email protected]

אגב כל הכבוד על היוזמה.

תודה

צח

אייל
    חבר

היי צח,

על השאלות אני אענה פה, כי יש סיכוי שהתשובות מעניינות גם אנשים נוספים.

1. לגבי מלגת Carlton: אז קודם כל העתקתי את הפרטים כפי שמופעים באתר של שיקאגו

The Dennis W. and Jane B. Carlton Fellowship

Up to three endowed fellowships are available annually offering full tuition, annual stipend of $15,000 along with mentoring and professional development by business leaders in the Chicago area facilitated by the Jewish United Federation. The Carlton fellowships are designed to strengthen the Israeli economy through the education and professional development of business and government leaders. To be eligible, applicants must be an Israeli who will return to Israel within five years of completing the MBA. Note that in the event that the student does not return to live and work in Israel, the tuition and stipend awards convert to loans to be repaid in four equal installments in the 5th -8th year post-graduation.

כפי שאתה רואה, מדובר על מלגה של 120,000$ (45,000$ שכ"ל לכל שנה + 15,000$ מחיה לכל שנה) שזה המון כסף בכל קנה מידה. את המלגה התחילו לתת לפני שנה. שנה שעברה חילקו 2 מלגות והשנה חילקו 4 מלגות (העבירו אחת משנה שעברה אחרי שלא נתנו אותה בסוף). למלגה אפשר לגשת רק מי שהתקבל. השנה (בשונה משנה שעברה), עשו הפרדה בין מתקבלי הסיבוב הראשון ובין מתקבל סיבוב השני – כלומר היו שני מועדי הגשה נפרדים למלגה – אחד אחרי (בערך 3 שבועות) הסיבוב הראשון למתקבלי הסיבוב הראשון ואותו כנ"ל בסיבוב השני. הפרוצדורה להגשת מועמדות למלגה היא ע"י מילוי מן טופס פרטים כזה (הכולל את ממוצא הציונים שלך + ציון GMAT) + הגשת essay (אני חושב שהנושא שלו משתנה כל שנה).

מה הקריטריונים לקבלת המלגה? תשובה מדויקת אני לא יכול לתת כי אני לא יודע. אני משער שמדובר בשילוב של מצוינות אקדמאית, מנהיגות (צבא), וזיקה לארץ בנוסף לessay טוב.

המחויבות פה, כפי שמופיע בפרטי המלגה, היא לחזור לארץ מתום 5 שנים מסיום הלימודים – כי הרי המטרה היא לחזק את הכלכלה הישראלית . במידה ואתה לא חוזר אחרי 5 שנים אתה צריך להחזיר את הכסף.

דבר נוסף ששווה לציין, שמי שמקבל את המלגה מקבל ויזה מסוג J . זה מעולה למי שבא נשוי כי אז הבן/בת זוג יכול/ה לעבוד.

2. לגבי תחום ה- Healthcare , יש תכנית משותפת בשם health administration studies. אני לא כ"כ מכיר את הפרטים אבל יש ישראלי שאני מכיר שעשה את התכנית ועובד בחברת Pharma מובילה בארה"ב (אם אתה רוצה אני יכול לקשר אותך אליו).

3. לגבי תעסוקה בהיי-טק לבן/בת זוג – אני באותו מצב: אשתי מהנדסת מחשבים. אז ככה, המצב הוא לא רע – יש תעסוקה בהיי-טק(הרוב לא בתוך שיקאגו אלא בפרברים הסמוכים, מרחק של תל אביב – רעננה). לא מדובר על הסיליקון ואלי אבל בהחלט סביר.

אם יש לך שאלות נוספות אתה מוזמן לשלוח לי מייל.

אייל

idanva
    חבר
    מספר הפוסטים: 119

תודה רבה אייל על המידע היקר והיוזמה המבורכת.

נכון שמכל בתי הספר שציינת ניתן להגיע לכל תחום אבל השאלה היא מה האסטרטגיה אותה יש לנקוט באפליקיישן.

האם כשמגישים מועמדות לבתי הספר הללו האפליקיישן שלי צריך להראות זיקה ורצון להשתלב בתעשיית הFINANCE או האם אין בעיה עם כך שאני אכוון לכיוון ההי-טק?

תודה שוב,

עידן

אייל
    חבר

To: idanva

היי עידן,

תשמע, מומחה לאסטרטגית applications אני לא. אין גם לדעתי פה תשובה חד משמעית. יש כאלו שהולכים עם הכיוון האמיתי שלהם (קרי היי-טק במקרה שלך) ויש כאלו שמנסים ללכת על כיוון התחום החזק של הביה"ס. אני לא יכול להגיד בוודאות מה יותר טוב – שווה אולי לשאול את גילעם מה דעתו בעניין.

אני יכול להגיד לך שאני באופן אישי הלכתי על כיוון ההיי – טק בכל מקום שפניתי אליו. ותראה, התקבלתי גם לשיקאגו וגם לוורטון שהם כביכול ביה"ס של Finance .

הגישה שלי הייתה להדגיש שאני הולך לתחום ה-Business בהיי-טק .בתור מי שבא מרקע טכני ולא ניהולי אני רוצה לרכוש כלים ניהולים (תיאורטיים ומעשיים) ולייצר לעצמי בסיס (foundation) רחב ככל האפשר בתחום הניהול כי את ההבנה הטכנית כבר יש לי. טענתי שכדי להצליח בניהול בהיי-טק צריך ,גם שם, הבנה טובה של כל התחומים (שיווק, מימון, ….). בסופו של דבר היי-טק לא מנותק מBusiness כללי.

כמו כן, בתור מי שבא מרקע של הנדסה יכולתי לטעון שאני מאד מתחבר ללמידה בגישה הכמותית – שמאפיינת את ביה"ס הFinance – ואת שיקאגו בפרט.

דבר אחרון, דווקא מקומות שידועים בתור מומחים לתחום מסוים יתכן ויעדיפו לקבל מועמדים שרוצים גם תחומים שהם פחות ידועים בהם. למשל, נראה לך שחסר לשיקאגו בנקאים לשעבר שמגישים? יש להם טונות של מועמדים כאלו. דווקא אולי חסר להם מהנדסים/מתכנתים. בסופו של דבר כל ביה"ס רוצים גיוון של מועמדים.

אגב, מבין הישראלים שהולכים לשיקאגו השנה יש 5 מהנדסים (3 חשמל ו 2 תעשייה). אני חושב שרובם (לפחות מהנדסי החשמל) נקטו בגישה שלי.

מקווה שעזרתי,

אייל

tzachhh
    חבר
    מספר הפוסטים: 10

היי אייל,

קודם כל באמת תודה רבה על התשובה המהירה וכן על האינפורמציה המועילה.

שנית אשמח לקבל את המייל שלך

שלי היינו : [email protected]

יום נעים

צח

אייל
    חבר
    s2004
    חבר
    מספר הפוסטים: 25

To: tzachhh

Zach,

You are welcomed to contact me regarding the GSB, GPHAP, and bio/pharma.

[email protected]

Savyon

אייל
    חבר

To: s2004

בדיוק מי שדיברתי עליו…

yta
    חבר
    מספר הפוסטים: 14

אייל,

סחתיין על הפוסט המרשים! הנתונים בהחלט מחזקים את טענתך ולפחות אצלי מגבירים את האטרקטיביות של GSB (אכן נוטה יותר לכיוון הייעוץ).

עם זאת, יש לי בכל זאת שאלה – כשאתה מדבר על חשיבות גיאוגרפית – האם אתה מתכוון לסביבית המגורים במהלך תקופת הלימודים או לקירבה למעסיקים פוסט-MBA הנמצאים באזור ביה"ס?

תודה

yta

imayer
    חבר
    מספר הפוסטים: 4

To: אייל, asaf_sagy

Hi guys.

I'm applying to chicago and you're very helpul.

I have several questions, that I'll be happy if you coukd answer:

1. took the TOEFL ibt and got 105 (=260 toefl cbt). I'm a little worried that my score is not high enough. Is my score OK comparing to other candidates? Is it low or I can relax?…

2. I'll probably be in the states alone (right now i don't have a girlfriend..), so my question is- How is social life in chicago? do you enjoy your staying there? etc.

3. I started working on the essays and presentation. As people who nade it, do you have any "tips" for me :-)?

Thanks,

Itay

[email protected]

אייל
    חבר

To: yta

Hi yta,

Sorry for the delay in response, I was on my honeymoon

As for your questions the answers are "yes" to the first and "it depends" for the second.
    I think "where" you go to school has an impact on the type of MBA experience you will have. Say you go to a school that is in a small town;most likely, you will hang out a lot in your campus and surroundings – same bars, restaurants and so fourth. You will see your classmates all the time. These schools (Kellogg, Tuck for examples) are known for their tight knit communities as result. Some like it, some think it is too close for comfort.
    On the other hand, if you want to experience city life at the same time you will much more enjoy the likes of places like Chicago and Columbia. Don't get me wrong, they have great community life also but maybe not as tight as small town schools. It is mostly about taste.
    As for your career, like I said, it depends. For banking, it doesn't matter, (almost) everybody ends up in NY. Dido for large corporations – you will move wherever your job is. There is no difference recruiting wise.
    Consulting – well… schools are usually stronger in their home areas. For instance, the Chicago offices are largely occupied by Chicago and Kellogg grads while in the San Francisco offices you will find a lot of Stanford grads and in Boston you will find (probably) a lot of MIT and HBS grads. So, IMO it might be a bit easier to score a consulting gig in your home area but not by much. In consulting, it mostly depends on your ability to nail the interviews (i.e. cases). You can apply to any office (location) from any school – it depends on YOU to get the job. I saw in this year's report at GSB, that some of the consulting jobs were in NY, Boston, LA on so on…

I think the biggest difference lies with the small companies (start-ups). They usually only recruit at the schools near their location. So…. if you interested in working at a start-up on the west coast – you will have to go there yourself and try to land the interview – this is called the off – campus recruiting. It is harder and takes much more effort on the student part but it is not impossible. Most schools (GSB among them) arrange west coast treks exactly for this purpose. Truthfully tough, it will probably be easier to land a job in a start-up in the silicone valley, coming from Stanford or Berkley than say Chicago or Columbia.

These are my impressions at least (talking to students and grads). If anybody (students/grads from any school) has something to add/ contradict please do.

I hope this helps.

Eyal

אייל
    חבר

To: imayer

Hi Itay,

See my answers in -line.

Hi guys.

I'm applying to chicago and you're very helpul.

I have several questions, that I'll be happy if you coukd answer:

1. took the TOEFL ibt and got 105 (=260 toefl cbt). I'm a little worried that my score is not high enough. Is my score OK comparing to other candidates? Is it low or I can relax?…

I don't know exactly what the bar is but if you passed their minimum requirement you should be fine. They don't care about the TOEFL too much.

2. I'll probably be in the states alone (right now i don't have a girlfriend..), so my question is- How is social life in chicago? do you enjoy your staying there? etc.

You should reffer this question to a second year student/grad since Assaf and I haven't lived there yet . From what I hear, it is great!

3. I started working on the essays and presentation. As people who nade it, do you have any "tips" for me :-)?

We should take this off-line. Shoot me a mail: [email protected] .

(it might take me some time to respond since I'm on the move right now).

Eyal

Thanks,

Itay

yta
    חבר
    מספר הפוסטים: 14

Eyal,

Once again, your thoroughness is impressive!

It's not the first time I've heard about how Kellogg resembles a great youth group more than anything else (socially of course). In this aspect it would be interesting to get your take on how no core curriculum (and therefore no fixed class structure, if I am not mistaken) affects the social atmosphere and the networking potential at GSB.

So, can I gather from your posts that there is really no disadvantage with regards to consulting recruiting at GSB?

yta

אייל
    חבר

To: yta

yta,

I don't think that because there is no core at the GSB the community is less tight. There are plenty of professional and social events to cover for that. Plus there is the LEAD course.

As for consulting, I think it is quite the opposit. I think because less people at the GSB want consulting – than other less finance heavy schools perhaps – you are competing against fewer classmates. From what I gather, suprisingly, it might be an advantage coming from the GSB.

Again my opinions….

Eyal

timegoesby
    חבר
    מספר הפוסטים: 19

Eyal,

I am interested in working in marketing and from friends I spoke with at various schools I was told Chicago has a hard core image (quant). It seems that marketing jobs are geographically clustered and that schools lioke NYU and Col have a clear advantage being based in NYC.

Whats your take and that?

Another question is it worth visiting the school over rosh hashana?

thanks!

s2004
    חבר

To: Wangot

Wangot,

Let me try to answer this question.

First, with enough focus and efforts during recruiting, ALL top schools will get you in the door for EVERY industry and job you want – the rest is up to you. The higher the school is ranked the easier it is to get in the door, especially in down markets.

Second, even for top schools location is important. Yes – if you want to work in NYC, an East Coast school would be better. If you want to work in the Mid-West (Pepsico, Kraft, Abbott, Motorola) schools such as the GSB and Kellogg would be better and I would not be surprised if Michigan and Indiana would also be better for this purpose than CBS or NYU or even H/S/W. I am not sure why you say marketing jobs are clustered around NYC. If you are interested in a high-tech marketing job they are clustered in the West Coast. Texas offers a lot of energy related jobs. Boston biotech. Nevertheless, NYC is the biggest so it offers a lot of everything. NYC is not for everyone – make sure it is for you (weather, cost-of-living, people, etc.).

Third, if your mind is set on a specific company, make sure it recruits at your school of choice. For example, L’Oreal does not recruit at the GSB (HBS, for example, is very strong there). It is practically impossible to get in the door there with alumni protecting their alma mater.

Forth, there is nothing wrong about being analytical and quantitative. You would be surprised how quantitative marketing could be, especially in industries that are data driven and which conduct a lot of market research. Think about your strengths and weaknesses. I came from a legal background and was quite comfortable with my soft skills. I wanted to strengthen my quantitative skills. Although graduating from the GSB I cannot claim to be a quant, but no one doubts my capabilities. Sometime perception is as important as reality :-)

Fifth, look at the GSB placement reports and see how many people go into strategy/marketing. There are a lot of those! We are also very strong in consulting and a lot of consultants end up (after 2-3 years) in strategy/marketing rolls.

Lastly, base your school choice about fit. Talk with students and alumni and try to visit. You would be surprised how easy it is to see where you do/don’t belong.

Although most of the Israeli students are already in Chicago and would welcome you, ROSH HASHANA is not a good time to visit the GSB as “real” school only starts on September 24. Don’t make short cuts, if you really want to visit do it at the right time.

I hope this helps.Savyon
    אייל
    חבר

To: Wangot

What Savyon said ….
    idanva
    חבר
    מספר הפוסטים: 119

To: s2004

hi savyon!

i saw in your profile that you are married +2 just like me.

i wanted to hear about your experience in GSB with kids.

i don't find anything about it in their web site (in contrary to Wharton or MIT).

thanks

idan

s2004
    חבר

To: idanva

You are welcomed to contact me @

samit (at) chicagogsb dot edu

gileyal
    חבר
    מספר הפוסטים: 279

To: Leor

שאלה לבוגרי שיקגו לדורותיהם:

אשמח לדעת מה הדבר שהכי אהבתם בשיקגו? מה לדעתו הדבר שמייחד את שיקגו משאר בתי הספר? האם יש משהו שקיבלתם מבית הספר שנראה לכם שקשה לקבל במקומות אחרים?

כמובן, זה לא אמור להיות דיון של "למה שיקגו יותר טובה ממקומות אחרים". פשוט כמישהו שעוד לא היה שם, קשה נורא לשים את האצבע על ההבדים בין בתי הספר (חוץ מ-"תחומי התמחות", שגם אותם בתי הספר מנסים לטשטש ברמה מסויימת).

תודה!

גיל

rash733
    חבר
    מספר הפוסטים: 274

ביקשתי מידע נוסף מה addmision
    במייל וקיבלתי הודעה מוזרה שלפי איזו תוכנת סינון דואר ההודעה שלי נחשדת כ ספאם

בדקתי את ההודעה ששלחתי והיא נראתה לי נורמלית לחלוטין ואז הבחנתי שהדואר של יאהו מוסיף לינקים כשהוא עולה על ביטוי מסויים כגון CHICAGO GSB
    בהסבר של יאהו כתוב שבזמן שאתה שולח המחשבים שלהם עוברים על הדואר שלך ובודקים אם יש ביטוי שאפשר לקשר אותו ללינק כל הרעיון שהמחשבים של יאהו קוראים לי את המייל נראה די מפחיד.
    כמובן שביטלתי את האפשרות הזו מייד בתיבת הדואר.

ואני מקווה ש addmision יבינו שהאשמה בדואר של יאהו כי גם ככה צריך לעבוד קשה כדי לעשות רושם טוב בלי שתיבת הדואר שלך תתנקש במאמצים

רן

gileyal
    חבר

To: rash733

אל תדאג – לא נראה לי שזה ישפיע על המועמדות שלך…מקסימום תשתמש בחיבור הנוסף להסביר:):)

nadav
    חבר
    מספר הפוסטים: 3

שלום,

בכוונתי להגיש מועמדות לשיקאגו (GSB), ציון ה-GMAT שלי הוא 710 (מילולי 37 וכמותי 50). ציון ה- iBT TOEFL הוא 101. באתר של בית הספר מוגדר כי ציון המינימום הוא 104. נכון להיום אין תאריכים פנויים למבחן ה- TOEFL בקרוב, יתר על כן איני בטוח כמה אוכל לשפר את הציון בטווח המיידי.

אני מבקש לקבל מכם מידע / המלצות לגבי הסיכויים שלי באם אגיש את מועמדותי עם הציונים הנ"ל.
    באתר של בית הספר יש שאלה דומה בפורום, השואל גם הוא קיבל 101 ב- TOEFL, ונציג בית הספר עונה כי מועמדותו לא תידחה אך ייתכן וידרוש להישגים במבחן אחר או בדרך אחרת. האם מישהו מכם יודע על מה מדובר?

תודה לכולכם,

נדב
    ohadresh
    חבר
    מספר הפוסטים: 22

To: nadav

ה- TOEFL משמש כרף לבדיקת רמת האנגלית של המועמד. אם יש ביכולתך להוכיח רמת אנגלית מספקת לא צריכה להיות בעיה. במקרה שלך עושה רושם שהכמותי ב GMAT מצוין, אבל האנגלית בינונית. אם יש לך דרכים אחרות להראות שליטה באנגלית (מגורים או עבודה בחו"ל, תקשורת באופן קבוע מול גורמים בחו"ל) וכיוב' מה טוב. אם לא, הייתי מצרף מכתב נוסף שמסביר למה ה TOEFL נמוך. בהחלט יתכן אגב שאם תקח TOEFL במועד מאוחר יותר ותשלח לועדת הקבלה הם יתחשבו בזה. בכל מקרה, המטרה שלך היא להגיע לראיון – המראיין ירצה לראות שהשליטה שלך באנגלית מספיקה בשביל ליצור תקשורת ברמה גבוהה. אם תרשים אותו ביכולות מילוליות לא תהיה בעיה.

אוהד GSB 2006

אייל
    חבר

To: nadav

נדב,

כפי שכתוב (וגם ציינת) ציון הרף אינו מונע ממך להגיש. ההבנה שלי היא שאם הם יתרשמו שרמת האנגלית שלך מספיק גבוהה (עפ"י ציון GMAT, חיבורים וכו') אז יעלימו עין. בכל מקרה, אתה יכול פשוט לבקש הבהרה; שלח אימייל ל – admissio[email protected]

בהצלחה,

אייל

rash733
    חבר

מישהו מהסטודנטים יכול לזרוק איזו מילה
    למי שאחראי לענות על מיילים ב LEAD
    תוכנת ההגנה שלהם משתוללת
    גם כשאני מנסה לבקש מידע מתיבת דואר אחרת לא חינמית התוכנת אנטי ספאם שלהם מודיע כי "הדואר נחשד כספאם ברמה 5.6"
    לפחות ירדתי בדירוג

תודה מראש
    רן

gili4u
    חבר
    מספר הפוסטים: 78

Hi guys,

A few of you tried reaching me at my old address; I am now at gil .@@ chicagogsb.edu

Best,

G.

Yoni1492
    חבר
    מספר הפוסטים: 67

To: gili4u

הודעה זו מכוונת בעיקר לסטודנטים הישראלים הנוכחיים בשיקאגו.

אני מתכנן ביקור בכמה בתי ספר בארה"ב, ביניהם שיקאגו, בחצי השני של חודש אוקטובר. מאחר ואין לי יותר משבועיים, לו"ז הביקור יהיה מעט לחוץ.

לפני תכנון הלו"ז, רציתי לשמוע את דעתכם בנושא תאריכים אידאליים לביקור, זמן שהיה מומלץ, פעילויות שאתם רואים בגדר חובה לקליטת ה"חוויה" (השתתפות בשיעורים, ביקור במתקנים, יציאה לבר השכונתי וכדו') ופרוצדורות נדרשות מול משרד האדמיניסטריישן. אשמח גם להיפגש עם כולכם!

תודה מראש!

יוני

אייל
    חבר

To: Yoni1492

אהלן יוני,

ההמלצה שלי היא להגיע ביום חמישי ה-16 לאוקטובר או חמישי ה-31 לאוקטובר (עדיף צהריים או לפני) ולצאת יום אחרי בלילה. ביום חמישי בערב אתה מוזמן להצטרף ל- Thursday Night Drinking Club – המון סטודנטים יוצאים לבר מסויים בעיר (עם בירה מסובסדת ). ביום שישי בבוקר – תגיע לקמפוס, יש יום מיוחד למועמדים – "GSB Live" ; לפרטים והרשמה:

http://www.chicagogsb.edu/fulltime/admissions/visiting.aspx

כשתחליט על זמן הגעה – אתה מוזמן ליצור איתי קשר ([email protected]) ואני אעזור לך עם יתר הפרטים (וגם נדאג שתפגש פה עם החבר'ה הישראלים).

אייל

Yoni1492
    חבר

היי אייל,

תודה על המידע. מקווה שאתה זוכר אותי, נפגשנו בכנס האחרון בת"א ואנחנו גם חברים בפייסבוק… בכל מקרה, נראה שאגיע לשיקאגו ביום ראשון ה- 19 באוקטובר ואשהה בעיר שלושה ימים, כשאני מתכוון לבקר גם בקלוג. מקווה שיש מה לעשות בבית ספר גם בתחילת השבוע… בכל מקרה, אצור איתך קשר במייל ואשמח להיפגש עם כל החבר'ה הטובים :)

יוני

אייל
    חבר

To: Yoni1492

נמצא גם מה לעשות בתחילת השבוע

אגב – בטח שאני זוכר אותך… באירוע לא ידענו לעשות את הקישור מאיפה אנחנו מכירים. אז…(בעזרת הפייסבוק) נזכרתי – אתה חבר של שחר עמית (ולדעתי טיילת איתו בתאילנד גם לא?)

טוב…מספיק קישקושים – בכל זאת פורום לימודים

arielt
    חבר
    מספר הפוסטים: 15

שלום חברים,

שמי אריאל והנני אחד מנבחרת החלומות של אוניברסיטת שיקגו.

מחר אנו מתחילים רשמית את שנת הלימודים ונשמח לעזור בכל שאלה בנוגע להליך הקבלה, הביה"ס עצמו והאפשרויות המוצעות בו.

בהצלחה לכולם!

gileyal
    חבר

To: arielt

אתמול שמעתי סיפור ענק על שיקגו. לפני מספר שנים היה מועמד שכל כך רצה להתקבל, שהוא הכין ACTION FIGURE (למי שלא מכיר – בובות לבנים של גיבורי קומיקס או כל מיני כאלה. מאוד פופולרי בארה"ב) של עצמו, על בסיס G.I. Joe וקרא לה GSB JOE. הבנתי שהדיקאן כל כך אהב את זה שהוא נכנס לשיחת היום הראשון עם הסטודנטים כשבידו הבובה.

מישהו מכיר את הסיפור? דמיוני לחלוטין?

rash733
    חבר

To: gileyal

בישראל הם נקראו כוח המחץ

משום מה הרעים היו תמיד יותר מעניינים בסידרה הזאת

אבל מה זה משנה זו סידרה שמטרתה היתה אחת למכור כמה שיותר בובות

כלומר המרצ'ינדיזינג לא נלווה לסידרה הסידרה נלוותה למרצ'נדיזינג

Yoni1492
    חבר

To: rash733

גיל,

מה שחסר בסיפור הזה זו תשובה לשאלה: האם הוא התקבל? זה שהדיקאן נכנס ביום הראשון עם הבובה לכיתה עדיין לא עונה על השאלה…

arielt
    חבר
    מספר הפוסטים: 15

LOL…

He surely managed to differentiate himself.

Haven't heard of this story (yet).

gileyal
    חבר

To: arielt

יוני – על פי הסיפור הוא התקבל גם התקבל. אריאל – אם הבנתי נכון זה היה בקלאס אוב 2006:)

gili4u
    חבר
    מספר הפוסטים: 78

To: gileyal

I heard that (or a similar) story from a NY based school grad who told how he had a low gmat but prepared a couple of comix books with the action figure and visited twice until they gave up and let him in..

If you are looking to show creativity you can use the 4 slides assignment to go nuts…

Best,

G.

מוצגות 50 תגובות – 1 עד 50 (מתוך 167 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.