מוצגות 50 תגובות – 51 עד 100 (מתוך 147 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • rash733
    חבר
    מספר הפוסטים: 274

To: All

מה שבאמת נחמד בסרט הזה הוא שחלק גדול מהאנשים
    היו לבושים באופן לא פורמלי (אחד שם היה לדעתי בפיג'מה)
    והיו די משוחררים
    rash733
    חבר

LBS_hopeful
    חבר
    מספר הפוסטים: 142

To: rash733

איזה בכיינות!!!
    rash733
    חבר

אני בטוח שהכוונה אינה למועמדים נאים ומוכשרים ובעלי אישיות כובשת כמו כל מי שכותב בפורום הזה
    LBS_hopeful
    חבר
    מספר הפוסטים: 142

מדהים שהצלחתי להעביר את האני האמיתי שלי בפורמט טקסטואלי….

Limch
    חבר
    מספר הפוסטים: 323

To: Or.R

Current MBA Students Get-together in Tel Aviv on the 27th!

We are holding this event for all 1st and 2nd year Israeli MBA students from all International programs on December 27th.
    If you are a current student and have not received the official email with all the details – please shoot me an email and I'll get back to you with all the info you need :)

See ya!
    Limor – [email protected]

orenroot
    חבר
    מספר הפוסטים: 20

מלגה חדשה לישראלים המתחילים ללמוד בדרדן

http://www.darden.virginia.edu/html/standard.aspx?menu_id=28&styleid=4&id=798

rash733
    חבר

בתור קורא אדוק של האתר המקביל בהודו ל MBACHANCES
    ׁ(כל אחד והמוזרויות שלו
    אני דרך אגב מחבב מאוד את הודו, הטאג' מאהל, אוכל הודי, תרבות הודית, שירים הודיים בגלגל"צ ועיבוד הוליוודי לסרטים הודיים)
    נראה שתוצאות סבב 1 של דרדן מתחילות להזרום ויש טבח רציני במועמדים ההודים
    עד כה התקבלו 10 אנשים כשבשנה שעברה התקבלו בסה"כ 70
    אז למה אני בכלל מפרסם את זה
    1. יתכן שמגמת סבב 1 שאובחנה כאן היא חזקה יותר במדינות אחרות
    2. הם מקבלים את זה ממש קשה חלקם לאחר שהניחו לדעתי מתוך ראיה צרה שהקבלה היא בכיסם -כאשר לרובם הפרופיל הזהה של מהנדס הודי עם 790+GMAT
    http://www.pagalguy.com/forum/international-indian-mba-schools-accepting/34054-darden-applicants-in-2009-a-22.html

והלקח הוא שאם יש משהו שצריך ללמוד בהליך הזה זה לא להניח ששום דבר הוא בטוח וודאי ולנהוג בהתאם בכבוד הראוי בכל מועמדות שלך…
    ונראה לי שהמועמד שכתב שיתכן שיעדיפו מועמדים אחרים עם פרופילים מגוונים צדק…

במחשבה שניה האם יתכן שהדבר גם מעיד על מצב שבו ביה"ס מעריך שרצוי לגוון גם את אוכלוסיית התלמידים הבינ"ל כתגובת נגד לשנים קודמות ?
    ואז כמובן זו מגמה חיובית למועמדים ממדינות אחרות…

orenroot
    חבר

בגלל מחוייבות ביה"ס לשימור הסביבה השנה פורסם הדו"ח השנתי של דרדן במהדורה אלקטרונית בלבד.

http://www.darden.virginia.edu/uploadedFiles/Navigate_Darden/Darden_Administration/Communication_and_Marketing/2007-08-DardenSchoolAnnualReport_2008-12-11.pdf

orenroot
    חבר

בדרדן יהיו הלואות מלאות (שכ"ל + מחייה) לסטודנטים בינ"ל שמסיימים השנה את השנה הראשונה כאשר הקרן של דרדן תהיה ערבה להם. לשנת הלימודים הבאה (2010) לסטודנטים חדשים, כנראה שיסדרו גם הלואות. מומלץ לעקוב אחר הודעות בוידאו בלוג של משרד הקבלה: color=#0066cchttp://www.youtube.com/watch?v=y2jOFLwipfA&feature=channel_page

Jeff
    חבר
    מספר הפוסטים: 40

Hi All,

I understand there are a few dual citizens studying at Darden, so I'm posting this here.

Has anyone with dual citizenship tackled the FAFSA (U.S. Department of Education Federal Student Aid)? It's hardly intuitive for those living and working outside of the US forever…

Does anyone know of any other student aid programs for US citizens?

Thanks

orenroot
    חבר

To: Jeff

Hi Jeff,

There are two of us dual citizens here at Darden. We've both lived forever in Israel and have gotten the Stafford 20,500 /year loan without too much difficulty.

The only issue in my way was that I needed to register with selective service, which I had no idea I was required to. I didn't even know what it was.

Is there a specific issue you're having trouble with filling the FAFSA?

Oren

Jeff
    חבר

To: orenroot

Hi Oren,

What is "selective service" and will I need to register with them too?

Thanks,

Jeff

orenroot
    חבר

Jeff,

The selective service is the US gov't way to keep track of you in case they need to call you for service. Military service.

"Almost all male U.S. citizens, and male aliens living in the U.S., who are 18 through 25, are required to register with Selective Service."

They have a special paragraph for us:

DUAL NATIONALS
    Dual nationals of the U.S. and another country are required to register, regardless of where they live, because they are U.S. nationals.

Now, if you fail to register you are subject up to 5 years in prison or a fine of up to $ 250,000 or so.

If you are over the age of 26, you do not need to register. However, you may not be able to get a government job or get a government loan, such as the Stafford loan.

A lot of us dual citizens don't know about that, so you can try and register at a later age and they ask you to fill out a form and send them an explanation of why you failed to register. If you convince them that you didn't know about SS and that you would have registered if you would have known, they are usually understanding and will register you. Registering saves a lot of headache even if you're not interested in the loans as it may cause some red tape with the schools. Who knows, you may end up working for the gov't.

For additional info and for registering go to: http://www.sss.gov/

Oren

falxori
    חבר
    מספר הפוסטים: 18

Hi

did you manage to register after the age of 26?

I called them and they said the only thing they can do is send me a status letter saying i'm not registered and that I should take it up with the financial aid office of the school.

thanks

Ori

Jeff
    חבר

Oren,

Thanks for the detailed information! I found the form that I need to fill out and send them to request a Status Information Letter.

Did you manage to sign up after age 26 or did you just request and receive the Status Information Letter? I understand from the site that there is no way to sign up past age 26.

In any case, if you still have the letter in which you presented your case, could you please share it? I am jjzzjj (with) gmail. I assume our reasons are the same (ignorance since we don't live in the US) and I'd be less worried if I submit arguments that have already worked in the past.

Thanks again,
    Jeff

counsilliery
    חבר
    מספר הפוסטים: 35

Hi,

I guess I should join the same plea. in fact, I have never heard of this service thing and had no idea about it, and I am way older than 26 (Those were the good days).

So, thanks from me too. I am counsilliery at gmail.

falxori
    חבר

you can ask for this letter on the phone (it took me 20 tries and over an hour of waiting on the line before i got to speak with someone).

when you call, don't press any numbers and wait for someone human to answer.

they said they will send me (in 6-8 weeks) a status letter stating that I didnt register and that's it. I understood that the big issue is the financial aid office of the school. so once you know where youre going, its up to them to decide whether you didn't register for a good reason or not.

I'm working on a letter at the moment, so any insights from those who've done it will be appreciated…

Ori

Jeff
    חבר

To: falxori

Hi Ori,

Thanks for sharing this information. The issue goes a bit beyond the school's financial aid. Do you know if it is possible to receive Federal Government loans (Stafford loans) if you haven't signed up?

Thanks again,

Jeff

falxori
    חבר

Hi

From what I understood, that's up to the school's financial aid office.

the selective service can only say if you're registered or not. the lady spoke with said she will send me a letter but it won't say much.

I am still in the process so, like you, I would be happy to get some input from those already in school (and yes Guy, I will call you soon…:-) )

Ori

orenroot
    חבר

I registered at the old age of 31. Once you request the letter via the website or via a phone call, they send it to you. You then fill it out and explain why you've never registered. They are then supposed to send you a confirmation letter specifiying that they are aware of you not registering and that it's ok.

This letter is then used by you when you need gov't financial aid (e.g. Stafford loan) or when you apply for a gov't job. It is up to the relevant department to decide if they accept this. For example, a student loan is authorized by the dept. of education.

What actually happens is that they send you a registration confirmation. So you're basically counted as if you have registered in time and you don't ever have to deal with this again. At least until world war III with China.

You don't have to get the Stafford loan. In fact last year it was more expensive than the no co-signer loans we could take.

So don't worry too much about it. Simply follow the red tape and you'll be fine. My advice is to register, ’cause you never know when it will come in handy.

Oren

KatzA09
    חבר
    מספר הפוסטים: 80

To: KatzA09

The Darden School of Business Israeli Alumni
    together with the Fulbright – United States-Israel Educational Foundation
    invite prospective students to hear more about the Darden school and the MBA application process

Friday, March 6
    12:00–14:00

Fulbright offices
    Migdalor building
    1 Ben Yehuda Street – 10th floor
    Tel Aviv

Ilan Danieli, Darden graduate class of 2000 and current COO of Osiris Corporation
    With Aviv Oz, Darden graduate class of 2007
    Will talk with prospective students and answer questions about
    the application process, the Darden experience, and living and working in the US after graduation.

Light refreshments will be served.
    Spouses and guests are welcome!
    Dress: Casual

Please RSVP to Ahuva Bernfeld face=Times New Roman [email protected] by Wednesday, March 4th

Speciality Ranking

· Princeton Review—Ranked Darden's Professors #1 teaching faculty in the nation.
    · BusinessWeek—Ranked in top 10 MBA programs for finance, marketing, and management, and faculty consistently receive "A" grades for teaching in the biennial student surveys.
    · Wall Street Journal—Ranked at #7 for recruiting MBAs with high ethical standards and #10 for schools that recruiters consider best for practical learning.
    · Financial Times—Ranked #2 in the world in general management, #4 in the world for Corporate Social Responsibility and #7 for top salaries in consulting.

MBA Ranking

· Ranked #4 in Forbes (Forbes measures the graduates' return on investment)
    · Ranked #10 in Wall Street Journal (Wall Street Journal is a corporate recruiter based poll)
    · Ranked #12 in U.S. in the Economist (School submits statistical data and students and alumni rate their MBA experience)
    · Ranked #14 in U.S. News & World Report (Poll evaluates student selectivity and placement data and gathers the perceptions of deans and program directors to develop the ranking)
    · Ranked #14 in Financial Times (The Financial Times poll measures career progression of alumni, program diversity and a school's track record in producing new ideas in management)
    · Ranked #16 in BusinessWeek (BusinessWeek surveys students and corporate recruiters and measures intellectual capital)

Jeff
    חבר

Hi Oren,

Did you, by any chance, apply for a Green Card for a spouse? Do you know of any other Dual Israeli-American student who did?

Thanks,
    Jeffrey

KatzA09
    חבר

בדרדן קיים מועדון, שפתוח לכל סטודנט שרוצה להצטרף, שמנהל 5 מיליון דולר מכספי בית הספר. כמובן שהשנה וחצי האחרונות היו קשות לחברי המועדון. להלן קטע קצר שפורסם בוול סטריט ג'ורנל:

face=Calibri color=#800080 http://www.darden.virginia.edu/uploadedFiles/News/Articles/Patrick_Connell_FNL%202009-02-12.pdf

rozenber1
    חבר
    מספר הפוסטים: 4

שלום ארנון.

אני בתחילת התהליך, מכוון לטופ-20 בעיקר (עשיריה שניה). ידוע לך אןלי עד כמה דרדן "נדיבה" עם מלגות לישראלים?

KatzA09
    חבר

To: rozenber1

שלום,

שים לב שבדרדן כרגע מתחרים 9 מועמדים על כל כיסא, אז הקבלה לדרדן ממש לא קלה. שני ישראלים התקבלו בסיבוב הראשון ושניהם קיבלו מלגה. אני לומד על מלגה. בנוסף, קיימת מלגה חדשה שבוגרים ישראלים של בית הספר נותנים למועמד אחד כל שנה. מה שכן, אני לא חושב שזה הייתה נדיבות של בית הספר – הם פשוט היו מועמדים מוצלחים עם קורות חיים מצויינים שדרדן רצתה למשוך להצטרף לקהילה שלנו.

תקרא יותר ב: http://www.darden.virginia.edu/html/standard.aspx?menu_id=28&styleid=4&id=798

אז, אם נראה לך שדרדן זה בית ספר שאתה רוצה ללמוד בו, אני אשמח לשמוע ממך בדוא"ל או בפורום זה ולראות אותך באחד או יותר מכנסי המידע שנארגן בארץ עבור מועמדים בשנה הקרובה.

בהצלחה,

ארנון

KatzA09
    חבר

אחד הסודות השמורים ביותר בארץ הוא המיקום המוביל של דרדן בין תוכניות ה- Sustainability בבתי הספר למנהל עסקים. הנה כתבה באתר של CNN על שני סטודנטים מהשנה שלי בדרדן, שניהם חברים טובים שלי ואנשים שעוד תשמעו עליהם הרבה בעתיד:

http://money.cnn.com/galleries/2009/smallbusiness/0904/gallery.sustainability__startups.smb/5.html

KatzA09
    חבר

קישור לפורום אחר שנפתח בנושא ספציפי הקשור לדרדן:

http://www.mbachances.co.il/forum/display_topic_threads.asp?ForumID=1&TopicID=1032&PagePosition=1&get=last#28476

KatzA09
    חבר

עוד הצלחה של סטודנטים מדרדן בנושאים "ירוקים":

http://money.cnn.com/galleries/2009/smallbusiness/0904/gallery.startup_showdown_2009.smb/index.html

KatzA09
    חבר

עוד הצלחה של סטודנטים מדרדן בנושאים "ירוקים":

http://money.cnn.com/galleries/2009/smallbusiness/0904/gallery.startup_showdown_2009.smb/index.html

ooeg
    חבר
    מספר הפוסטים: 14
    KatzA09
    חבר

To: ooeg

שרלוטסוויל, ביתם של דרדן ואוניברסיטת וירג'יניה, שוב מובילה ברשימת הערים עם איכות החיים הגבוהה בארצות הברית. הפעם, מספר 4:

http://kiplinger.com/magazine/archives/2009/07/2009-best-city-charlottesville.html

rash733
    חבר

שמתי לב שעיר מס' 2 היא אבקורקי העיר שבה תמיד באגס באני צריך לפנות שמאלה כדי להגיע למיאמי ביץ' ובמקום זה תמיד מגיע למקומות בעייתיים

הנה הערך הגיאוגרפי

אלבקרקי היא העיר הגדולה ביותר בניו מקסיקו, והיא יושבת על הנהר ריו גרנדה ("Rio Grande"). זוהי נקודת פתיחה לטיולים רבים באיזור ההרים והמדבריות, ולביקור בשמורות האינדיאנים הרבות. אלבקרקי מוכרת לעולם הרבה בזכות המשפט המפורסם של באגס באני, כאשר הוא מגיח ממחילה באדמה ולא יודע איפה הוא נמצא, "ידעתי שהייתי צריך לפנות שמאלה באלבקרקי!"

דרך אגב מספר 3 זו DC
    קומבינציה של תעסוקה תיירות ומוסדות השכלה גבוהה אבל בשנה הבאה תראו איך איש אחד מוריד דירוג לעיר שלמה

epony
    חבר
    מספר הפוסטים: 785

שטויות, אתה מתקזז עם אובמה
    KatzA09
    חבר

רן,

שמח לשמוע שנהיה שכנים שנה הבאה! כל הכבוד על הקבלה לג'ורג'טאון.

ארנון

KatzA09
    חבר

Two friends of mine just won $250K from Cisco:

Another Win for Husk Power

<SCRIPT>
    document.write(formatDate("2009-07-02"));

July 02, 2009

The Darden School of Business student-founded company, Husk Power Systems, won the first Global Business Plan Competition, co-sponsored by Cisco, the leading supplier of networking equipment and network management for the Internet, and Draper Fisher Jurvetson (DFJ), a leading early-stage venture capital firm. The victory earns the team international recognition, mentorship and professional assessments from both DFJ and Cisco, and a seed investment of $250,000, by far their largest monetary award to date.

Fox News Video:

http://www.foxbusiness.com/video/index.html?playerId=videolandingpage&streamingFormat=FLASH&referralobject=6457541&referralPlaylistId=1292d14d0e3afdcf0b31500afefb92724c08f046

Darden News announces the win:

http://www.darden.virginia.edu/html/news_article.aspx?id=19783

KatzA09
    חבר

האתר של מועדון בוגרי דרדן בישראל עלה לאוויר. אתם מוזמנים לבקר לקבל מידע על דרדן, הבוגרים, וסטודנטים נוכחיים:

http://www.dardenisrael.com/

והמון תודה לאילן דניאלי ולאשתו אינה על בניית האתר!

ארנון

orenroot
    חבר
    O_L
    חבר

היי אורן,

למה דארדן מפרסמים את הנתונים על ההתמחויות והבוגרים של שנה שעברה (2008) רק עכשיו? מה המצב בקרב הסטודנטים שסיימו במאי האחרון ובקרב אלה שתחילו התמחות במאי האחרון? אם אפשר לפרט לגבי הישראלים זה גם יעזור.

תודה,

עומרי

Or.R
    חבר
    מספר הפוסטים: 45

To: O_L

This year was especially complicated and competitive. Nevertheless, all of the Israelis at Darden have found a job or internship.

The Israelis at Darden have found their way to positions in banks, technology, venture capital, corporate America and top 3 consulting.

Many Israelis are entering an MBA program with the false belief that they are guaranteed a high paying job, a green card and a relaxed retirement at the age of 45.
    An MBA from a highly ranked school does not guarantee a high paying job, a management position or red carpet immigration to the US. It will provide you with the skills, credibility and connections that you need in order to succeed; all the rest is up to you.

You can contact me at:
    rothschildo10
    ==>@<==
    darden.virginia.edu

KatzA09
    חבר

To: O_L

עומרי,

אני הישראלי היחיד שסיים את דרדן בשנת 2009. את הקיץ שנה שעברה עשיתי במקינזי, והחלטתי למשרה מלאה להצטרף לבוסטון קונסלטינג גרופ. יש לי כבר ויזת עבודה H1B ובגדול כל שנותר לי עכשיו הוא להצליח בבי.סי.ג'י.

מהכיתה שלי הפעם האחרונה ששמעתי מידע היה במאי, ול-80% מהכיתה היתה עבודה. אני מבין שזה נתון די גבוה יחסית למה שהיה בבתי ספר אחרים למנהל עסקים מהשורה הראשונה באותו הזמן. אני מאמין שכיום הנתון טוב בהרבה אבל אין לי נתון זה. באופן מפתיע, האחוז די דומה בין הקהילה הבין-לאומית לבין האמריקאים – ז"א זה לא שכל ה- 20% שלא מצאו עדיין עבודה הם בינלאומיים.

כמו שאור אמר, החמישה ישראלים בשנה מתחתיי מצאו כולם עבודה – בבנק אופ אמריקה, הקמת בנק חדש, חברת הייטק לתשלומים באינטרנט, חברת VC ובחברה למוצרי טבק – כולם משרות מעניינות ומאתגרות ביותר.

אשמח לענות על שאלות נוספות, ובהצלחה בתהליך!

ארנון

orenroot
    חבר

המילה "now" היתה מיותרת. הדו"ח יצא לפני 9 חודשים בערך. הדו"ח הבא על בוגרי 2009 והתמחויות 2010 יצא בסתיו הקרוב.

אורן.

O_L
    חבר

To: Or.R, orenroot, KatzA09

תודה על התשובות ובהצלחה עם העבודות.

עומרי

orenroot
    חבר

Forbes Magazine has released its 2009 Best Business Schools rankings. Darden placed 9th among the Top U.S. programs, a field of 75 schools.

Stanford
    Dartmouth (Tuck)
    Harvard
    Chicago (Booth)
    Pennsylvania (Wharton)
    Columbia
    Cornell (Johnson)
    Northwestern (Kellogg)
    Virginia (Darden)
    Yale
    McCombs
    UC Berkeley (Haas)
    Duke (Fuqua)
    MIT (Sloan)
    UNC (Kenan-Flagler)
    Brigham Young (Marriott)
    NYU (Stern)
    Michigan (Ross)
    UCLA (Anderson)
    Iowa (Tippie)

Darden has ranked in the top ten in five out of the last six Forbes rankings:

2009 Forbes—Darden #9
    2007 Forbes—Darden #4
    2005 Forbes—Darden # 8
    2003 Forbes—Darden #10
    2001 Forbes—Darden # 13
    1999 Forbes—Darden #10

The Forbes rankings are based on a measure of return on investment. The publication approaches MBAs who graduated five years ago and asks, “What did you earn the year prior to enrolling in your MBA program and what are you earning five years after graduation?” The ranking calculation takes the cost of the MBA program into consideration.

nyaniv
    חבר
    מספר הפוסטים: 76

רק נקודה למחשבה לפני שמסתכלים על הדירוג של פורבס מעיניים ישראליות:
    השאלה "כמה אתה מרוויח לפני התואר וכמה 5 שנים אחרי?" בהקשר הנוכחי טומנת בתוכה את ההנחה שיש קשר בין שכר 5 שנים אחרי התואר לבית הספר. בגדול, כמו לקחת את הבוגרים של הנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת בן גוריון ולהשוות אותם לאלה של הטכניון ואוניברסיטת ת"א, כאשר כולם 5 שנים אחרי התואר, על בסיס שכר. לפי ההשוואה לבנות דירוג של בתי הספר… כמובן שזה לא לוקח בחשבון את העובדה שאם אתה עובד בחיפה אתה תרוויח פחות ותוציא פחות מת"א ואותו דבר לבאר שבע, וזה רק גורם אחד. אני טוען שאין שום קשר בין בית הספר לשכר שלך 5 שנים אחרי התואר, אולי רק קשר עקיף אם קיימים אי אילו הבדלים בשכר מיד אחרי התואר (דהיינו, התחלתי מX וקיבלתי העלאה של 5% שנתי לעומת התחלתי בY וקיבלתי 5% שנתי).
    יתרה מזאת, בעיניים ישראליות, 5 שנים אחרי, להרבה פה זה לא רלוונטי כי מתכוונים לחזור לארץ לפני תופ 5 השנים אחרי התואר.

דרדן הוא בית ספר מצוין לא בגלל שפורבס יצר דירוג, אלא בגלל מי שלומד בבית הספר, הקליבר של המגייסים לעבודה שמגיעים לבית הספר, החוזק המחקרי של בית הספר (רק כדוגמא 10% מהקייסים שאנחנו לומדים בIVEY נכתבו על ידי מרצים בדרדן והרבה בתי ספר אחרים גם כן משתמשים בחומרים מדרדן) ורשת הבוגרים החזקה. אם פורבס רוצים להוציא דירוג תחרותי לשאר הדירוגים, עליהם להתייחס בעיקר לשביעות רצון הבוגרים ולתפיסה בקרב המעסיקים, התעסקות ב-ROI פה זה ממש מקרה של :
    It is better to be generally right than precisely wrong

KatzA09
    חבר

To: nyaniv

יניב,

תודה על המחמאות בקשר לדרדן. אני איתך – לא אוהב דירוגים, וחושב שחלקם מבוססים על שטויות. דוגמא, לקרוא לנוסחא לחישוב החזר השקעה של פורבס דבילית זו מחמאה מטורפת – אם זה החזר על ההשקעה, למה לגובה שכר הלימוד יש השפעה כה קטנה על התוצאה? והיציבות של הדירוגים של ביזנס וויק היא בערך כמו של ביצה שהניחו על קורה ברוחב מילימטר בזמן טייפון – עיין ערך בתי ספר שלא נמצאים בדירוג שנה אחת, מגיעים ל- 20 הטובים שנתיים אחר כך, ויורדים אל מחוץ לדירוג עוד שנתיים לאחר מכן. או שבית הספר חטף טייפון בעצמו ולכן הרמה נהרסה, או שהדירוג בודק דברים שאינם רלבנטיים.

על פי כן, כמו שהדיקן שלנו, שלא אוהב דירוגים גם כן, אומר – "איכפת לי מדירוגים כי אנשים שאיכפת לי מהם איכפת להם מדירוגים". לצערי, זה מה יש.

אני חושב שהדרך הכי טובה להשתמש בדירוגים היא להבין מה כל אחד אומר, לחשוב לבד על מה חשוב לך, ואז ללכת לאן שמתאים לך – ולהתעלם לחלוטין אם הבית ספר שלי הוא 18 בפורבס או שישי בביזנס וויק. ובינתיים, חשוב לי שדרדן יהיה כמה שיותר גבוה בכמה שיותר דירוגים – כל עוד זה לא פוגע ברמה ההוראתית, בחוויה וברמה האקדמית של בית הספר.

ארנון

KatzA09
    חבר

יניב,

תודה על המחמאות בקשר לדרדן. אני איתך – לא אוהב דירוגים, וחושב שחלקם מבוססים על שטויות. דוגמא, לקרוא לנוסחא לחישוב החזר השקעה של פורבס דבילית זו מחמאה מטורפת – אם זה החזר על ההשקעה, למה לגובה שכר הלימוד יש השפעה כה קטנה על התוצאה? והיציבות של הדירוגים של ביזנס וויק היא בערך כמו של ביצה שהניחו על קורה ברוחב מילימטר בזמן טייפון – עיין ערך בתי ספר שלא נמצאים בדירוג שנה אחת, מגיעים ל- 20 הטובים שנתיים אחר כך, ויורדים אל מחוץ לדירוג עוד שנתיים לאחר מכן. או שבית הספר חטף טייפון בעצמו ולכן הרמה נהרסה, או שהדירוג בודק דברים שאינם רלבנטיים.

על פי כן, כמו שהדיקן שלנו, שלא אוהב דירוגים גם כן, אומר – "איכפת לי מדירוגים כי אנשים שאיכפת לי מהם איכפת להם מדירוגים". לצערי, זה מה יש.

אני חושב שהדרך הכי טובה להשתמש בדירוגים היא להבין מה כל אחד אומר, לחשוב לבד על מה חשוב לך, ואז ללכת לאן שמתאים לך – ולהתעלם לחלוטין אם הבית ספר שלי הוא 18 בפורבס או שישי בביזנס וויק. ובינתיים, חשוב לי שדרדן יהיה כמה שיותר גבוה בכמה שיותר דירוגים – כל עוד זה לא פוגע ברמה ההוראתית, בחוויה וברמה האקדמית של בית הספר.

ארנון

KatzA09
    חבר

יניב,

אז אני מסכים איתך לחלוטין!

ארנון

rash733
    חבר

לדירוגים יש חשיבות הן מבחינת המועמדים כפי שניתן ללמוד מהפורום של ביזנס וויק
    והן מבחינת בתי הספר שרגישים לדירוג שלהם
    החשיבות היא מבחינת דימוי ויוקרה
    כחלק ממערך השיווק של ביה"ס
    אבל לבוא ולומר שהם משקפים איכות יחסית של בתי הספר או החזר השקעה וכיוב' פרמטרים לכאן עוד הדרך רחוקה

יש דירוג שאינו בהכרח דירוג פורמלי לגבי איזה בתי ספר נמצאים היכן בדירוג שהוא למעשה הדירוג הקובע מבחינת התחום בארה"ב
    הרווארד סטנפורד וורטון טופ 7 טופ 20 וכיוב
    כאשר באופן עקרוני הדירוג של יו אס ניוז הוא הכי קרוב לדירוג הבילתי פורמלי

orenroot
    חבר

מוצגות 50 תגובות – 51 עד 100 (מתוך 147 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.