מוצגות 50 תגובות – 101 עד 150 (מתוך 263 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • anatshi
    חבר
    מספר הפוסטים: 40

To: yoni, All

Hi Yoni

Regarding your first question, slovo answered it in detail in a previous message in this forum. Check it out. The only thing I would add to that is to talk to current students from the schools you are interested in.

Regarding your second question, search slovo’s response to Laker as well as my reply to Eyal in this forum. If you have any additional questions, feel free to contact me (my email is published several times in the forum).

Finally, your third question:
    I’ll tell you what schools don’t like: they don’t like answers to “Why My School” that smell like a template that was copied and pasted from another application with the only difference being the school’s name (sometimes people even forget insert the correct name!). Trust me, they can sense these templates from Kilometers…
    And really, if you are about to spend 2 years of school, ~$200K, and make this huge step that would take your career forward – I’m sure you want to make sure that the school you’ll attend will help you achieve your goals. Therefore, spend a good amount of time on researching the school, thinking what you would want to do when you graduate, which industries you are interested in, what skills are you missing—and then find out what is it that the specific school has that can help you get there (a few examples: a course, club, an annual event, a professor, a certain teaching method, a certain “atmosphere” that the school creates and promotes and so on). True, there is no limit to how deep you can go, and you could spend hours and hours taking to students/doing your own research just to write 50 words in the application. But when an application reader has 100 amazing applications in front of him/her and now they have to pick 10 to admit- those 50 words (which reflect your seriousness, engagement, and understanding of the schools technicalities and spirit) can make all the difference.

Good luck!
    Anat

anatshi
    חבר

To: arieo

Hi Arie,

(I am humbly answering on behalf of my dear slovo who is extremely busy these days)

Send me an email and I'll put you in touch with the relevant people.

anatshi at walla dot co dot il

אלמוני
    לא פעיל
    מספר הפוסטים: 124

To: yoni

Hi Yoni,

Adding anything to Anat's great answer would be a tough call indeed, but only one little tip: in retrospect, travelling to the schools and having your own gaze can make a tremendous difference. It's not just the new people that you'd meet and the extra tip you'd add to your candidacy, it's mainly the deeper understanding of the particular school and its values that helped me.

The downside is obviously the cost, but if you get to think of it, you're in a process that probably cost you a lot of money already, and if accepted, you'd be spending the price of a decent 2 bedroom apartment in a good location in Israel. That having said, would you not take the extra mile?

Hope this helps,

Psycho

Slovo
    חבר
    מספר הפוסטים: 96

To: All

hi Arie,

I forward your message to him, hopefully he will answer shortly.

Thanks,
    Slovo

arieo
    חבר
    מספר הפוסטים: 5

To: Slovo

Thanks a lot,

By him you mean the XBOX PM? Any PM will be more than welcomed!.

Thanks again,

Arie

Slovo
    חבר

Hi Arie,

Continuing Anat's comment, just forward your email and we will forward it to the right people.

Thanks,
    Slovo

odn
    חבר
    מספר הפוסטים: 10

To: asafsado

asafsado,
    אני דיווחתי ממוצע משוקלל של שני התארים לפי שעות סמסטריאליות ביחס לכל סמסטר.
    למיטב זכרוני, גם באפליקיישן וגם ב- transcripts אתה נדרש לדווח ציון אחד ולא של שני החוגים.
    בהצלחה

yoni
    חבר
    מספר הפוסטים: 11

To: Psychodude, anatshi

תודה רבה על התשובות המנומקות!

בהנחה שאצליח לארגן טיסה מתישהו בקרוב – האם יש לכם המלצות לגבי העיתוי,

מתי זה זמן טוב לבוא? האם יום אחד זה מספיק לכל אוניברסיטה או שנדרש יותר?

ובסוף מול מי בדיוק אני מתאם ביקור כזה?

תודה רבה על העזרה,

יוני

אלמוני
    לא פעיל

To: yoni

היי יוני,

שמח מאוד לשמוע.

אז ככה: אני אנסה לתת תשובה לגבי וורטון באופן ספציפי. יחד עם זאת, הייתי בודק לגבי כל בתי הספר הפוטנציאלים שלך עם חבר'ה שכבר לומדים שם, למרות שזה פחות או יותר דומה.

לדעתי תזדקק ל-1-2 ימים בכל אוניברסיטה, בכפוף ללוגיסטיקה, שמסתבכת כפונקציה של בתי הספר שאתה מתעתד לבקר בהם (סטנפורד או טאק למשל יכולים להוסיף שעות ארוכות של התניידות בדרכים). הייתי מתכנן את הביקור כאשר מתקיימים לימודים אך לא מתקיימות בחינות או ראיונות בבית הספר (משתנה לפי בתי הספר).

בבתי הספר יש מסלול מסודר של התרשמות, שכולל בד"כ שיעור או שניים לדוגמא, סיור היכרות, ארוחת צהריים ו- Q&A עם נציג מוועדת הקבלה (דרך מצויינת ליצור קשר אישי – כדאי להגיע מוכנים מאוד). כדאי לבדוק באתרים של בתי הספר, כיוון שבדרך כלל יש דרך להירשם לאירועים אלו מראש. כמובן שרצוי להגיע בתאריכים שאתה קובע, כדי לשדר רצינות.

לגבי וורטון – הסמסטר הראשון מתחיל השנה בשבוע הראשון של ספטמבר, וימי הלימודים הם שני-חמישי. כידוע, בוורטון יש לא מעט ישראלים וכולנו נשמח מאוד להיפגש ולהציג את אחד מבתי הספר הטובים בעולם.

פסיכו

anatshi
    חבר

Hey all,
    We’ve been talking with many of you who wanted to learn about Wharton, and we would now also like to invite your partners to contact us directly.
    If your partner has any questions (work opportunities, study opportunities, social life, etc) please ask him/her to contact us, and one of our partners will be in touch to answer any questions that he/she may have.

Thanks
    Anat (anatshi at walla dot co dot il)

Yuval.R
    חבר
    מספר הפוסטים: 13

שלום לכל הסטודנטים והבוגרים.

אני וחברתי לחיים מתכננים לבקר בוורטון בין התאריכים 3-4 באוקטובר.

האם למישהו מכם יש טיפים על איך לתכנן את הזמן (מעבר למפגשים עם ה admission), איפה מומלץ לבלות את הלילה (במלון ליד הקמפוס / בעיר).

והאם למישהו מכם יהיה זמן קצת לענות על שאלות.

תודה רבה

Slovo
    חבר

הי יובל,

על פניו נראה ששני המחזורים יהיו פה בזמן שאתם מגיעים, נשמח להראות לכם את הקמפוס והעיר. יש כבר די הרבה ישראלים אז בטוח יהיו מספיק שישמחו לענות לשלל השאלות ולתת הכוונה יותר מדוייקת.

לגבי פרטים ספציפיים – שווה להתחיל באימייל למשרד הקבלה, להגיד שאתה ישראלי ומתכוון להגיע, הם יסדרו לך כמה ביקורים, סיור בקמפוס ופגישות עם סטודנטים לא ישראלים (רשום שזה מה שאתה מעוניין לעשות את זה באימייל). הייתי מציע לישון במלון שיהיה קרוב מספיק גם לקמפוס וגם למרכז העיר, רוב המלונות של Center City יתנו מענה הולם לנושא הזה, אבל עשויים להיות טיפה יקרים. שווה גם לקרוא אחורה בפורום הזה – לדעתי יש כמה חבר'ה שכבר באו לביקור ויהיו להם טיפים טובים על מה כדאי לעשות ואיפה כדאי לישון.

מקווה שזה עזר, שלח את האימייל שלך פה ונוכל לדבר off-line אם אתה זקוק לעזרה נוספת.

סלובו

Yuval.R
    חבר
    מספר הפוסטים: 13

To: Slovo

הי סלובו,

תודה רבה על התשובה המהירה.

המייל שלי הוא:

yrefua at gmail dot com

אשמח מאד להפגש אתכם כשנגיע.

יובל

Nir T
    חבר
    מספר הפוסטים: 6

To: Aaron

Hi Aaron,

My Name is Nir and I plan to apply to Wharton to Sep 2009.
    First of all, I would like to thanks you for your willingness to help us all.
    I’ll appreciate your input regarding the following issues:

1. I am product development manger from the food business. Did you meet anyone from similar background during your MBA? Is it an advantages or disadvantage?
    2. Hopefully, I will come with my wife and baby, how well Wharton suits families?
    3. I would like to join the basketball club, do you have any detail on it?
    4. I plan to visit beginning of October, do you have any advices?

Many thanks

Nir

Nir T
    חבר

To: Itai B

Hi Itai,

1. I am product development manger from the food business. Did you meet anyone from similar background during your MBA? Is it an advantages or disadvantage?
    2. Hopefully, I will come with my wife and baby, how well Wharton suits families?
    3. I would like to join the basketball club, do you have any detail on it?
    4. I plan to visit beginning of October, do you have any advices?

Many thanks

Nir

Itai B
    חבר
    מספר הפוסטים: 11

To: Nir T

הי ניר,

אחד היתרונות של וורטון הוא שבבית ספר של 800 תלמידים בשנה יש אנשים כמעט מכל רקע שתוכל לחשוב עליו.

לגבי תעשיית המזון והCPG, מספר מכובד מבני המחזור שלי בוורטון עבדו לפני התואר או הלכו לעבוד לאחר התואר בתפקידי שיווקניהול מוצר בתחום הזה בחברות כמו UNILEVER ,P&G ודומות.

לגבי משפחות עם ילדים, יש לא מעט (אם עדיין מיעוט) סטודנטים בוורטון עם ילדים, ויש מסגרות בבית הספר שעוזרות לחבר בין בניבנות הזוג, יחד עם זאת אני ממליץ בחום כן לחפש מראש עיסוק לבןבת הזוג במידת האפשר (עבודה, תואר מתקדם, המשך של עבודה מהארץ במשרה חלקית וכד). מנסיון, זה עוזר.

אני לא זוכר ספציפית אם יש מועדון כדורסל בוורטון, אבל בשנה שלי היו מספר קבוצות שנפגשו לשחק כל שבוע. בכל אופן, זו תמיד הזדמנות להקים מועדון כזה אם לא קיים עדיין.

לגבי הביקור שלך באוקטובר, אני מאד ממליץ להפגש עם כמה חברה ישראלים מוורטון מהclass של 2009 ו2010, אני בטוח שהם ישמחו לקחת אותך לצהרים ולענות על כל שאלה שתהייה לך. חוץ מזה כדאי לתאם את הביקור עם בית הספר.

מקווה שעזרתי

בהצלחה,

איתי

Nir T
    חבר

To: Itai B

המון תודה!

ניר

אלמוני
    לא פעיל

To: Nir T

Hey Nir,

Congrats on your decision to apply to Wharton. Itai already gave you great insights, so I'll just comment on some specific issues. Do let me know if you have any other questions.

Wharton offers impeccable opportunities in CPG and marketing. Like Itai said, many of our peers are choosing to puruse a post-MBA position in all the top firms in the US and Europe.

1. Hopefully, I will come with my wife and baby, how well Wharton suits families?

Wharton in general, and the Israeli community in particular, are extremely welcoming to families. First and second year Israelis have currently 5 children (with several underway…) .

1. I would like to join the basketball club, do you have any detail on it?

I would encouarge you to do some reserach about the 100+ clubs Wharton offers. Not only is there an active basketball club, but we also have two former professional Israeli basketball players that are currently studying at Wharton, and I believe there is at least one more that is applying to the class of 2011.

1. I plan to visit beginning of October, do you have any advices?

Sure – let us know prior to your arrival (see previous posts in this thread about how to get the most out of your visit) – we'll be happy to meet you and show you around.
    Aaron

noanoff
    חבר
    מספר הפוסטים: 4

שלום אהרון, איתי או כל בוגר או סטודנט בוורטון שקורא את ההודעה.

קודם כל, אני חייבת לומר שהנכונות שלכם והרצון שלכם לעזור למועמדים ממש מדהימה ומגבירה עוד יותר את המוטיבציה להתקבל לוורטון. אז ממש תודה.

ועכשיו לשאלתי, אני מגישה את מועמדותי לוורטון בסיבוב הראשון הקרב ובא והייתי שמחה לשמוע קצת פרטים על התחום של consulting. באופן ספציפי יותר, האם יש איזשהם פרוייקטים במהלך הלימודים של ייעוץ או הדמיית ייעוץ לחברות או כל דבר אחר שמאפשר התנסות אמיתית בתהליך הייעוץ? נכנסתי באתר הבי"ס למועדון הייעוץ וראיתי שיש שם "אתגר ייעוץ" אבל אין שם שום מידע או פרטים לגביו.

ושאלה נוספת, אם תוכלו לפרט קצת על קבוצות הלימוד: מה בדיוק אתם עושים בהן? על אילו מטרות או יעדים אתם עובדים? כיצד אתם חושבים שקב' הלימוד תרמו לכם? וכל דבר נוסף שאתם חושבים שכדאי לדעת על שיטת הלימוד בקבוצות של וורטון.

ושוב, המון תודה

נועה

אלמוני
    לא פעיל

To: noanoff

היי נועה,

מזל טוב על ההחלטה להגיש מועמדות לוורטון.

לגבי ייעוץ אסטרטגי בוורטון: וורטון נחשב לאחד מבתי הספר החזקים ביותר שמהם מגיעים לייעוץ אסטרטגי. נדמה לי שעמיתי סלובו פרסם כאן כמה סטטיסטיקות בנושא בעבר. רק כדי לסבר את האוזן, בשנה שעברה שלוש החברות המובילות (McKinsey, BCG, Bain) "חילקו" יותר מ-120 הצעות עבודה לעבודות קיץ בלבד. מספר חברות מציעות הזדמנויות כגון תחרות ייעוץ לסטודנטים (בחלקן כוללים הפרסים הצעת עבודה בכל סניף בעולם ללא ראיון).

התכנית בוורטון מציעה מגוון עשיר ביותר של הזדמנויות לצבור ניסיון פרקטי בייעוץ. הייתי מציע לבדוק האתרים של וורטון לעומק. על קצה המזלג, זו השנה השלושים של תכנית ה-Global Consulting Practicum, שמציעה פרויקט ייעוץ אמיתי במדינות כמו צ'ילה, סין, ספרד, הודו, פרו ועוד רבות וטובות (התכנית התחילה בישראל וממשיכה במלוא הקצב). בנוסף, ישנן תכניות ייחודיות שמציעות ייעוץ למלכ"רים, לעסקים קטנים וכו'. אם תרצי לשאול שאלות ספציפיות אחרי המחקר, את מוזמנת.

לגבי קבוצות הלימוד: ככלל, פילוסופיית הלימודים בוורטון היא של מעורבות סטודנטים בכל תהליך באופן המקיף והעמוק ביותר (אפשר לראות הודעות קודמות בפורום הזה). קבוצות הלימוד, בנות 5-6 סטודנטים, מלוות את כל השנה הראשונה ברוב המקצועות. משקל ניכר לציון, ובפרט לחווייה, נקבעים לפי איכות העבודה בקבוצה. בקבוצה שלי בשנה שעברה היו, בין השאר, מֶאַפּרת מצרפת, בנקאי אמריקאי, יזם סיני, ומנהלת שיווק מקוריאה. זו הייתה חווייה בלתי רגילה מהרבה בחינות, ובעיניי – בפרט מבחינה תרבותית.

אהרון

noanoff
    חבר
    מספר הפוסטים: 4

תודה רבה על התשובה המהירה ומקיפה.

לתומי חשבתי שהגעתי לכל נבכי האתר של וורטון, אבל כנראה שלא כי לא ראיתי שום דבר על ה – Global Consulting Practicum, תחרות הייעוץ או הייעוץ למלכ"רים. אני אמשיך לנבור

שוב תודה
    נועה

Yoni1492
    חבר
    מספר הפוסטים: 67

To: noanoff

לאהרון, לידיה ומאיה חברי ולשאר הסטודנטים הישראלים הנוכחיים בוורטון.

אני מתכנן ביקור בכמה בתי ספר בארה"ב, ביניהם וורטון, בחצי השני של חודש אוקטובר. מאחר ואין לי יותר משבועיים, לו"ז הביקור יהיה מעט לחוץ.

לפני תכנון הלו"ז, רציתי לשמוע את דעתכם בנושא תאריכים אידאליים לביקור, זמן שהיה מומלץ, פעילויות שאתם רואים בגדר חובה לקליטת ה"חוויה" (השתתפות בשיעורים, ביקור במתקנים, יציאה לבר השכונתי וכדו') ופרוצדורות נדרשות מול משרד האדמיניסטריישן. אשמח גם להיפגש עם כולכם!

תודה מראש!

יוני

falxori
    חבר
    מספר הפוסטים: 18

To: Aaron, Itai B

Greetings to all of the wharton people…

I'll be visiting campus on the 23rd (this tuesday).

I won't have a lot of time (stopping on the way down and gotta make it to a family dinner in DC) but I've registered for the 15:00 info session.

if anybody is around and available, it would be fun to say hello…

you can email me at falxor (at) hotmail.com

ciao

Ori

אלמוני
    לא פעיל

To: falxori

Ori,

We'll show you around. I sent you an email.

Aaron

אלמוני
    לא פעיל

To: Yoni1492

יוני,

באופן עקרוני, ימים שבהם מתקיימים לימודים (האתר של וורטון מונה אותם) טובים לביקור. רוב המועמדים שמבקרים כאן מקדישים יום או יומיים לביקור, תלוי כמה עומק רוצים לקבל, אבל יום אחד יכול להספיק. אם יש אפשרות, עדיף להגיע ביום חמישי כיוון שאז תוכל גם לבקר ב-MBA PUB ולהשתתף באחת המסיבות. זה יכול לתת פרספקטיבה טובה על החווייה. לגבי תיאומים וכו', חפש בפורום זה "הוראות הפעלה" לביקור.

נדאג להפגיש אותך עם ישראלים מהשנה הראשונה והשנייה – נסיעה טובה – מוזמן לשאול שאלות נוספות במקרה הצורך.

אהרון

Yoni1492
    חבר

Aaron,

Thanks! Looking forward to seeing all of you guys there…

אלמוני
    לא פעיל

Hi All,

I am currently in the process of applying to the upcoming MBA class in Wharton.

I would like to know if the last events in Wall Street are lowering the admission chances for perspective students who chose I-banking in their career path (due to the decrease in recruitment). Should I reconsider I banking in my career path? if so – what would you suggest that is similar? (maybe financial consulting?).

Additionally, I would like to receive some inside info regarding healthcare in Wharton.

Thanks and have a great week,

Asaf

[email protected]

אלמוני
    לא פעיל

Hi All,

I am currently in the process of applying to the upcoming MBA class in Wharton.

I would like to know if the last events in Wall Street are lowering the admission chances for perspective students who chose I-banking in their career path (due to the decrease in recruitment). Should I reconsider I banking in my career path? if so – what would you suggest that is similar? (maybe financial consulting?).

Additionally, I would like to receive some inside info regarding healthcare in Wharton.

Thanks and have a great week,

Asaf

[email protected]

אלמוני
    לא פעיל

To: aalkoby

Asaf,

Congrats on the decision to apply to Wharton.

The current turbulence of the capital markets impacts the whole US economy, and Wharton is no exception. The question about iBanking and its implications about admittance chances is an unknown, and we as students can only offer our personal perspective. Regarding the career path in your application, I would encourage you to think long and hard about your application as an holistic overview of your life. Advising on your application at this stage and with no other information is likely not to be effective. If you have specific questions about Wharton, you're more than welcome to follow up.

Best of luck, Aaron

itayle7
    חבר
    מספר הפוסטים: 28

אהרון שלום,

קודם כל, תודה רבה.

העזרה שאתה נותן פה בפורום ראויה להערצה.

אני מתכנן להגיש את מועמדותי לוורטון בסיבוב השני של 2009.

כבר זמן מה שאני קורא על פעילויות שמחוץ למסלול הלימודים בוורטון ולאחרונה מאוד מסקרנת אותי תכנית ה- GCP וכמו כן העבודה של ה- WIVP.

אשמח אם תוכל לקשר אותי עם מישהו שהשתתף בכל אחד מהתוכניות הללו.

בתודה מראש,

איתי

אלמוני
    לא פעיל

To: itayle7

שלום איתי,

ברכות על המועמדות לוורטון – המון בהצלחה.

לגבי ה-GCP, מקום טוב להתחיל בו הוא לקרוא תשובות קודמות בפורום זה, וכן לקרוא תיאור מפורט באתר התכנית. אתה מוזמן להשאיר מייל לאחר מכן, ואשמח לעזור.

לגבי ה-WIVP – לא מעט מאיתנו משתתפים, תוכל לפרט מה שאלותיך?

אהרון

אלמוני
    לא פעיל

Hi Aaron,

Again, thanks for your help.

I was wondering whehter you could provide me with information regarding the Global Immersion Program.

And – what is the impact of physically attending campus on the adcom? is it worth the trip?

Thanks,

Asaf

אלמוני
    לא פעיל

Hi Asaf,

Re GIP – I hope that one of the GIP alumns will be available to share some experiences here or via email – stay tuned.

Re the impact of attending campus – you can see some of the previous posts in this thread. In a nut shell, if the only reason (or the strong consideration) for your arrival to Wharton is trying to impact ad'com, drop it.

Good luck, Aaron

אלמוני
    לא פעיל

Thanks Aaron.

Well actually I intend to visit Wharton anyway soon, I just wanted to know whether I should make the extra effort and visit while the adcom is considering my application.

That being said, I will definetly keep in my what you said and try to locate what was posted here regarding this issue.

Best,

Asaf

אלמוני
    לא פעיל

Sure. I sent you an introduction email with an Israeli GIP alumna. Aaron
    itayle7
    חבר
    מספר הפוסטים: 28

אהרון שלום,

בהמשך לשיחתנו ערכתי מחקר בנוגע ל- GCP ועדיין יש לי כמה שאלות.

אשמח אם תוכל לחזור אלי ל- [email protected]

איתי

אלמוני
    לא פעיל

To: itayle7

איתי,

שלחתי לך מייל לכתובת הנ"ל.

אהרון

LBS_hopeful
    חבר
    מספר הפוסטים: 142

מישהו כאן מתכנן להגיע לארוע של וורטון בIDC בשבוע הבא? בוגרים? מועמדים?

אלעד.

אלמוני
    לא פעיל

אלעד,

בנוסף לנציג בכיר מועדת הקבלה, באירוע ישתתפו גם בוגרים שיוכלו לתת פרספקטיבה על תהליך הקבלה ועל החווייה שלהם. אני מצרף שוב את ההזמנה ואת הלינק להרשמה לטובת אלו שפיספסו. לדעתי, זו הזדמנות פנטסטית למי ששוקל את בית הספר ברצינות, בייחוד למועמדים שניגשים השנה.

שימו לב – ישנו אירוע נוסף לנשים בלבד (פרטים והרשמה – באותו הלינק).

אהרון

As you explore your graduate business school options, we invite you to join us at a Wharton Full-Time MBA Admissions reception. Here you will learn more about whether an MBA and an MBA from Wharton is right for you.

Meet members of the Wharton community and discover our distinctively collaborative environment, innovative learning, global access, and diversity of talent that places you at the leading edge of new ideas that shape worldwide practice in the business, non-profit, and government sectors.

Please join us at the Interdisciplinary Center, CB01 Auditorium, Arazi-Ofer Bldg, Herzilya

Event Date: Sunday, October 12, 2008 7:00 PM – 9:00 PM

RSVP: http://www.wharton.upenn.edu/mba/admissions/events/ReceptIntl.cfm.

LBS_hopeful
    חבר

To: Aaron, All

Dear Whartons,

I am having trouble with the online system when trying to schedule my interview.

I have chosen to search for available alumni and get no results. I don't get an error message or a message saying that there are no available alumni – just the same page unchanged.

Have any of you encountered such a problem before?

Thanks,
    Elad

idanva
    חבר
    מספר הפוסטים: 119

To: LBS_hopeful

it happened also last year.

try a few times and if it doen't work write an email to the admission office

good luck

LBS_hopeful
    חבר

To: idanva

Gotcha!

Thanks for the quick reply!!

Saved me a sleepless night….

LBS_hopeful
    חבר

To: LBS_hopeful

Managed to solve it myself…

All you guys who are going to schedule interviews in the coming days:

You're supposed to select Country of Interview and also state or city of interview.

According to the official guidelines, you're supposed to select N/A for state (if you're not interviewing in the US) and the city in which you'd like the interview to take place. Try that first, but if that doesn't work, simply select Israel as the country, and leave the two other fields on the "–select–" option.

You'll get the 3 options then.

Hope it helps,
    Elad.

osnat_z
    חבר

Hey guys,

I don't have an interview invite yet. When should I start getting nervous? What's the deadline for interviews first round?

Thanks!

gileyal
    חבר
    מספר הפוסטים: 279

To: osnat_z

Hi Osnat,

Deadline is November 13th. I've heard of people who got them on the last day…

gileyal
    חבר
    מספר הפוסטים: 279

To: omerutah

הרגת אותי!

לפחות אתה יודע שהמזוודה בדרך:)

Yoni1492
    חבר

לעומר ולכל מי שיש ראיון בוורטון,

התראיינתי לוורטון לפני כשלושה שבועות. אשמח לעזור ולהמליץ, אני בג'ימייל yoniargaman

Yoni1492
    חבר

שיהיה המון בהצלחה!
    נאכל עוד הרבה ציפורניים עד שנקבל תשובות כבר…
    erezbe
    חבר
    מספר הפוסטים: 9

היי אהרון,

אני מתכוון להגיש את מועמדותי לסיבוב 2 של וורטון והייתי שמח לשמוע ממך קצת על החוויה של לימודים בוורטון ובעיקר על שתי תוכניות ייחודיות בהן אני מתעניין (Communication program ו GIP)

אשמח אם תוכל לחזור אלי ל- [email protected]

תודה,

ארז

אלמוני
    לא פעיל

היי ארז,

ברכות על ההחלטה להגיש לוורטון.
    שלחתי לך מייל.

אהרון

מוצגות 50 תגובות – 101 עד 150 (מתוך 263 סה״כ)
  • יש להתחבר למערכת על מנת להגיב.