התגובות שלי בפורום

מוצגות 50 תגובות – 1 עד 50 (מתוך 67 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68
    בתגובה ל: Chicago Booth #16638

    To: All


    למי שמתעניין ב David Booth וסיפור התרומה, בית הספר העלה את האתר הבא:

    http://www.chicagogsb.edu/booth/

    והנאום של Dean Snyder:

    http://www.chicagogsb.edu/booth/?multi=webcast

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68
    בתגובה ל: Chicago Booth #16415

    To: All


    Fantastic news from the Chicago GSB!


    The school was endowed a gift of $300M from one of its most successful alumni, Mr. David Booth, the chairman and CEO of Dimensional Fund Advisors. The endowment is the largest in magnitude ever given to a business school or to a university in the united states by an individual.

    Following this phenomenal development, especially in today’s status of capital markets, the trustees of the university have unanimously decided to name the school after Mr. Booth. From now on, our school will be called The Chicago Booth School of Business.

    Quoting dean Snyder, this is one of the most important milestones in positioning the school as a leader among the world’s business community. Among other speakers were professor Eugene Fama and the university’s president Professor Zimmer.

    To read more about David Booth:
    face=Calibri http://www.dfaus.com/library/bios/professionals/david_booth

    About Eugene Fama:
    face=Calibri http://en.wikipedia.org/wiki/Eugene_Fama

    I will try posting the webcast as soon as it is available. Feel free to contact me with any questions about the endowment or the Booth School of Management.

    AS
    [email protected]

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68
    בתגובה ל: לחברים בלבד #14793

    To: aletzu


    אלצ'קו –

    מה שמעניין את בתי הספר (ואת האמריקאים בכלל) היא העובדה שיש לך עיסוקים ותחומי עניין נוספים אחרי העבודה. אצלם תקופת הקולג' תמיד מלווה בחברות במועדנים לקיחת תפקידים "ניהוליים" בהתנדבות וכו'. עוד עניין שיכול לשחק לזכותך הוא הנושא של תרומה לקהילה.

    את כל הסיפור הזה הם עוטפים בכותרת ה- Extra curricular activities. כשאתה בא לספר על ההתנדבות במד"א, תחשוב על דברים שהם מעבר לזמן שהשקעת שם כמו – האם לקחת שם סמכויות כלשהן? האם התקדמת בארגון בתקופה הזו? האם היית אחראי על אנשים? למה בחרת להשקיע את הזמן שלך דווקא שם? מה למדת מההתנסות הזו?

    חשוב מאד שלמועמד יהיו תחומי עיסוק ועניין נוספים (לאו דווקא התנדבות) מכיוון שזה מעיד על יכולות שבתי הספר מחפשים. גם אם מעולם לא התנדבת, אבל אתה נגיד ספוראי פעיל שמשקיע זמן רב בשבוע באימונים כי "המטרה שלך היא …" זה סיפור די חזק.

    ראוי לציין עם זאת, שנושא התרומה לקהילה חשוב לבתי הספר ומעניק נקודות חיוביות באפליקיישן. מועמד שבמהלך התואר האקדמי שלו,למשל, רק "למד", מפסיד קצת נקודות באפליקיישן ויצטרך לתת הסברים על כך בחיבור מיוחד – "חיבור התירוצים"

    לאלו מאיתנו שכן עושים מילואים – מילואים אינטנסיביים בעלי אופי מנהיגותי מובהק כן נחשבים extra curricular activities לכל דבר ועניין.

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: dakl312


    הסטודנטים למינהל עסקים לא מקבלים תמורה: ועדה בינ"ל קבעה – הידרדרות בבתי הספר לניהול בישראל; המצב עגום

    18:25 | 12.7.2007 תמרה טראובמן

    ועדת מטעם המועצה להשכלה גבוהה מותחת ביקורת קשה על איכות הלימודים והסגל ב-13 מוסדות המלמדים מינהל עסקים.

    מצבן של תוכניות ההכשרה בבתי הספר למינהל עסקים בישראל הוא עגום, והמקצוע נמצא בתהליך של הידרדרות. זו מסקנתה של ועדה בינלאומית שמינתה המועצה להשכלה גבוהה (מל"ג). הסיבה העיקרית לכם היא עלייה חדה בביקוש ללימודי מינהל עסקים שאינה מגובה בתשתית הוראה ראויה.

    בעקבות הממצאים החליטו חברי המל"ג לעכב מתן אישורים לפתיחת תוכניות לימוד חדשות בתחום, עד שתסתיים הערכת מצב.

    הוועדה הבינ"ל התבקשה לבדוק את איכות בתי הספר למינהל עסקים ב-13 מחלקות למינהל עסקים באוניברסיטאות, במכללות הציבוריות ובמכללות הפרטיות בישראל (רק המכללה האקדמית ספיר שבנגב המערבי לא נבדקה בשל המצב הביטחוני).

    צוות המומחים הגיש את מסקנותיו במסגרת מערכת חדשה להערכת איכות שייסדה המל"ג, בה נבדקים מדי שנה תחומי לימוד שונים. כעת נבדקים, בין השאר, תחומי ההיסטוריה והעבודה הסוציאלית. ב"הארץ" פורסמו לראשונה ממצאי בדיקת מקצוע מדעי המחשב, שגם ממנה הצטיירה תמונה עגומה לגבי איכות ההוראה, היקף ואיכות הסגל והתשתיות.

    הוועדה לבדיקת מקצוע מינהל העסקים הוקמה ב-2006, ובראשה עומד סטיוארט גרינבאום, פרופסור בולט בארה"ב. חברים בה עוד שישה פרופסורים למינהל עסקים מארה"ב, הולנד וישראל. באחרונה נמסרו ממצאי הבדיקה למוסדות להשכלה גבוהה לצורך קבלת תגובתם. הדו"ח המלא צפוי להתפרסם בשנת הלימודים הבאה, לאחר קבלת תגובת המבוקרים והדיון בממצאים במל"ג.

    לדברי חברי הוועדה, הכשרת הנהגה ניהולית היא "יעד אסטרטגי לעידוד הצמיחה הכלכלית, המוביליות החברתית והשגשוג בישראל". עוד סבורים חברי הוועדה כי "על תוכניות ההכשרה במינהל העסקים בישראל להימנות עם 30 התוכניות הטובות ביותר בעולם ולפחות אחת מהן (צריכה להימנות) עם עשר המובילות". ואולם, לדעת מחברי הדו"ח, אף אחת מהן אינה כלולה כיום בין 30 התוכניות המובילות.

    מרצים רבים "בעלי איכויות נמוכות"

    לדעת המומחים, הסיבות המרכזיות למצבן העגום של המחלקות נעוצות בעלייה המהירה בביקוש ללימודי מינהל עסקים, ומנגד במחסור בתשתית הוראה, בהיקף ובאיכות הדרושים. בעוד שב-1990 עמד מספר הסטודנטים לתואר ראשון במינהל עסקים על 574, ב-2005 הגיע מספרם לשיא של 8,592.

    ואולם הגידול לא לווה בהגדלת התקציבים, וכתוצאה מכך בתוכניות החדשות מלמדים מרצים רבים "בעלי איכויות נמוכות" ובלא תואר דוקטור, מציינים חברי הוועדה.

    זאת ועוד: מספר שעות ההוראה צומצם, הלימוד עבר לשעות הערב, שבוע הלימודים צומצם ליומיים, משרות הוראה רבות הן חלקיות ביותר וחלק מהמורים הם פרופסורים בגמלאות "עייפים מהוראה וחסרי חדוות הוראה, שמלמדים במקום סגל הוראה מתאים יותר", כותבים המומחים ומסכמים: "התוצאה הינה דעיכה מדכאת באיכות תוכניות התואר הראשון והשני.

    עוד נמצא כי ההוראה בישראל מבוססת על תוכניות לימוד "חסרות ארגון וסדר", ובתי הספר למינהל עסקים "הפכו למוסדות ללא חזון. אין גם צביון ייחודי ואין ניסיון להגדיר בידול תכני, שיאפשר לכל אחד מהם להגדיר את שליחותו וערכיו הייחודיים, המבדיל את המוצר שלו מן האחרים".

    הוועדה סבורה כי "חזון איננו אוסף של קלישאות כגון 'חתירה לאיכות ומצוינות'". מפאת המשאבים המוגבלים ממליצה הוועדה שהמל"ג ינווט את בתי הספר הקיימים להתמחות בתחומים נפרדים, כגון מימון, שיווק או יזמות.

    הוועדה מצאה כי לצד הגידול העצום במספר הסטודנטים לתואר ראשון, מספר הסטודנטים לתואר דוקטור הצטמצם "באופן היוצר סכנה לתחום ולאיכותו" ולא יענה על דרישות הפיתוח של התחום בעתיד. לפי הוועדה, רמת הכשרת הדוקטורנטים נפגעה כתוצאה מהקיצוצים התקציביים, ולכן על האוניברסיטאות "להקים מייד" תכניות משותפות להכשרת דוקטורנטים.

    חברי הוועדה ממליצים גם להרחיב את טווח ההשכלה של המנהלים. לדבריהם, יש לשנות את תוכניות ההכשרה כך שיכללו לימודי חובה בתחומים כמו אתיקה בעסקים, ואחריות חברתית של תאגידים.

    לפי החלטת הוועדה, הדו"ח לא יכלול דירוג של המוסדות. בניגוד לדו"ח לגבי מדעי המחשב, החליטו חברי הוועדה שלא להעניק למחלקות ציונים מילוליים ("איכות גבוהה", "איכות בלתי מספקת") וכו'.

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68
    בתגובה ל: לחברים בלבד #14788

    To: Itair, aletzu


    Aletzu שיהיה לך המון בהצלחה!

    השנה השתבצו מאינטל ישראל לפחות 6 חבר'ה ל- Chicago GSB, MIT, Wharton ו Insead ככה שעזרה לא תחסר לך…

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: All


    לכל הדוקטורי קומבינות:

    איך מארגנים Sim card לשבוע שבועיים הראשונים בארצות הברית בלי להיקרע במחיר? האם כדאי לקחת מהארץ, או לקנות שם בקיוסקים?

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: אייל


    יש לך שבועיים שלמים של סאבלט למצוא לי שם חיבה…

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: אייל, Itair


    ילי ורמזון,

    אתם מוכנים להסביר את מהות כינויי החיבה האלו? אני קצת מודאג…

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68
    בתגובה ל: Chicago Booth #14737

    To: All


    Hello to all Chicago GSB 2008(2010) applicants,

    You might find the following press release interesting:

    (Originally taken from http://www.prweb.com/pdfdownload/539763/pr.pdf)

    MBA students to present to submit up to four slides with application. A departure from text-only applications of past.

    Chicago, Illinois (PRWEB) July 16, 2007 — To enable prospective full-time MBA students to present a more complete picture of their candidacy, applicants to the University of Chicago Graduate School of Business, one of the top business schools in the world, will now submit up to four slides about themselves with their application, the school announced. ( color=#800080www.ChicagoGSB.edu)

    In announcing the new requirement, the school noted that prospective students are asked to supply facts about themselves throughout the application, but the slides will allow applicants to be creative and tell the admissions committee about themselves using a medium that parallels the communication tools used for professional and social networking.

    "This is a departure from the text-only application that we used in the past because under the old format we were unable to capture important information showing how prospective students define themselves," said Stacey Kole, deputy dean at the University of Chicago Graduate School of Business.

    The slides may contain pictures, graphs, text or anything else that prospective students want to include, according to the school.

    The requirement applies to students seeking to start the MBA program in September 2008. Applicants must still submit two traditional essays as part of the application process in addition to a maximum of four slides. More information about the school's full-time MBA program is available at color=#800080http://www.chicagogsb.edu/fulltime/index.aspx

    "There is no right or wrong way to satisfy the new requirement," said Rosemaria Martinelli, associate dean for student recruitment and admissions for the school's full-time MBA program. "The important thing is that applicants can express themselves in ways they could not before in essay form," she said.

    In today's business environment, communication is fast and concise, Martinelli said. "Whether it be e-mail, PowerPoint or a two-minute elevator speech, successful businesspeople need to learn how to express their full ideas in very restrictive formats. We feel the new application requirement represents this very common challenge," she said. "But instead of using this tool to sell a product or request new business, applicants are using it to present themselves."

    In addition to the slides, applicants for next year's entering class must also answer two essay questions. The first essay, limited to 1,500 words, is: "Why are you pursuing an MBA at this point in your career? What are your personal and professional goals and the role an MBA from the University of Chicago Graduate School of Business plays in your plans to reach these goals?"

    The second essay, limited to 500 words, asks: "If you could step into someone else's shoes for a day, who would it be and why?"

    "Feedback from our current students shows that one of the unique things about our MBA program is that it challenges people to think in different ways and to be prepared for the unexpected," Martinelli said. "We keep that in mind as we select our essay questions. The new requirement for slides just takes that to another level."

    The slides submitted with the application will not be judged on technical ability but rather the self-expression that is revealed, the school said. "Slides allow people to stretch beyond just the written word and one inch margins into a different space where an applicant can be much more expressive," Martinelli said.

    "The slides will be printed and placed in each applicant's file for review, which means all the bells and whistles such as Flash, video clips, embedded music and hyperlinks won't be considered in the evaluation process," she said. "This clearly levels the playing field for everyone."

    The University of Chicago Graduate School of Business is one of the leading business schools in the world. The school's faculty includes many renowned scholars and its graduates include many business leaders across the U.S. and worldwide. It is consistently ranked as one of the top ten business schools in the world and usually as one of the top five. The Chicago Approach to Management Education is distinguished by how it leverages fundamental knowledge, its rigor, and its practical application to business challenges.

    Chicago GSB offers full-time and part-time MBA programs, an executive MBA program, a Ph.D. program, open enrollment executive education and custom corporate education.

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68
    בתגובה ל: Chicago Booth #14688

    To: אייל


    אייל – סחתיין על היוזמה, אני מצטרף למאמץ. הגיע הזמן שמישהו יעורר את ה thread שלנו. בנוסף אני משאיר מייל אישי לכל מי שרוצה לפנות שלא דרך הפורום:

    [email protected]

    בהצלחה!

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: Causa Sui


    שחר,

    למרות שכבר עברה שנה מאז שעשיתי את הג'ימט, אני ממליץ בחום על הסטים של scoretop. הבעסה היחידה היא שבסטים עצמם יש בערך 10% של תשובות שגויות שבזמנו בעזרת המנוי לאתר יכולת לגלות.

    שלח לי מייל ל- [email protected] ואני אמצא דרך לשלוח לך כמה סטים.

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68
    בתגובה ל: לחברים בלבד #14631

    כרטיס החבר עודכן

    * לצפיה בכרטיס של חבר, לחץ על שם החבר שבכותרת ההודעה

    * עדכן את כרטיס החבר שלך ע"י לחיצת edit profile בראש העמוד

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: epony


    אינסאדים – תנסו בגוגל Free PDF splitter.

    למשל: http://www.top-shareware.net/PDF_Splitter.html

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: shimonh


    שמעון – קודם כל מברוק!

    חי צדקה היה אצלנו לפני כמה ימים וטען שחסרים כמה קובים טובים במכולה לאזור שיקגו מישיגן- אני מבין שאתה בפנים?

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: All


    http://www.ralc.co.il/site-article-op-a-id-316-tno-1.html

    חמישה שיעורים באסטרטגיה ארגונית:

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: epony


    אהבתי! יש לך עוד?

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: All


    Abe and Esther are flying to Australia for a two-week vacation to celebrate their 40th anniversary.Suddenly, over the public address system, the captain announces, "Ladies and Gentlemen, I am afraid I have some very bad news. Our engines have ceased functioning and we will attempt an emergency landing. Luckily, I see an uncharted island below us and we should be able to land on the beach. However, the odds are that we may never be rescued and will have to live on the island for the rest of our lives!"

    Thanks to the skill of the flight crew, the plane lands safely on the island. An hour later, Abe turns to his wife and asks, "Esther, did we pay our $5,000 PBS pledge check yet"?
    "No, sweetheart," she responds.
    Abe, still shaken from the crash landing, then asks, "Esther, did we pay our American Express card yet"?
    "Oh, no! I'm sorry. I forgot to send the check," she says.
    "One last thing, Esther. Did you remember to send checks for the Visa and MasterCard this month"? he asks.
    "Oh, forgive me, Abe," begged Esther. "I didn't send that one, either."
    Abe grabs her and gives her the biggest kiss in 40 years.Esther pulls away and asks him, "So, why did you kiss me"?
    Abe answers, "They'll find us!"

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: אייל


    שיהיה בהצלחה!

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: JoeCool


    Thanks, I've fixed that.
    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: Limch


    את לא טועה. חישוב ה-TOTAL_COST מכיל גם את מרכיב המשכורת המבוזבזת של השנתיים ב- MBA.

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: shaysp


    לי נראה שאפילו אם יקח יותר משלוש שנים להחזיר את ההלוואה זה שווה את זה. הסיכוי לפרוץ בשוק הישראלי נמוך אם אין לך לפחות אחד מהבאים:

    1) אבא(אמא) מקושר ומליין. 2) תשוקה עזה ליזום ולהתפתח. 3) מזל גדול.

    מסלול ה- MBA מקל על העניין ועוזר לך לפתח את מספר (2).

    אחרי כמה שנים כשחוזרים לארץ, הראייה רחבה יותר, ומצליחים להשיג יותר בזכות הכשירויות שהושגו (ובטח שלא בזכות שם של בית ספר, שבארץ פשוט לא מעניין אף אחד).

    אגב, תשים לב שאף חברה לא רוצה לשלוח מהנדס ל- MBA כזה. מעניין למה?

    אסף

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: Ivy


    במקרה של רוב הישראלים הטבלה משקרת.

    איך קוראים את הטבלה? פשוט מאד, מספר השנים שיקח להחזיר את הכסף חושב בצורה הבאה:

    Salary_Premium = POST_MBA_SALARY – PRE_MBA_SALRY

    Years_to_payback = PROGRAM_COST / SALARY_PREMIUM

    מה הבעיה פה? שרוב הישראלים:

    1) כנראה לא מרוויחים מה שאמריקאי מרוויח לפני ה- MBA.

    2) מרוויחים קצת פחות ממה שאמריקאי מרוויח אחרי ה- MBA (זאת תחושת בטן שלי ואני מזמין תגובות).

    3) כנראה מוציאים יותר כאשר הם גרים בארה"ב והדלתא הזו צריכה להיות מחוסרת מ- POST_MBA_SALARY

    אולי כדאי שמישהו ירים את הכפפה ויחשב את הדברים האלו רק בשבילנו…

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: shaysp


    שי-

    ברוב בתי הספר בכלל לא מבקשים שום דבר מהמוסד שלמדת בו עד לרגע שבו באמת התקבלת.הדבר נובע מחוסר שיתוף הפעולה של מוסדות כמו הטכניון. לכן כרגע לדעתי אתה לא אמור לקבל מהטכניון שום דבר.

    עם זאת, תמיד אתה יכול למלא בעצמך את כל הפרטים, להגיע בשעות הקבלה ללימודי הסמכה וללחוץ עליהם שידפקו חותמת ושלום על ישראל.

    אם חסרים לך פרטים ספציפיים, דבר איתי [email protected] .

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: UPA


    Read what stone (scoretop founder) says about that:

    "We will fullfil the obligations on providing current VIP members with A&E service except A&E for GMAT Sets, where even we downloaded them from other websites, but now realized they could be copy-righted material."

    Better send him an E-mail. That will clarify everything.

    I also suggest looking for other resources such as realtestonline, testmagic etc.

    Good luck!

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: All


    בצער גדול קראתי עכשיו שהם סגרו את ה- VIP section שלהם.

    http://www.scoretop.com/forum/forum_posts.asp?TID=12066&PN=1

    זה הפסד ע-נ-ק לכל מי שניגש למבחן.

    אולי מישהו מכיר מקור אחר באותה רמה?

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: Limch


    נשמע לי הגיוני. אין לי כוח אפילו לשאול אותם למה זה.

    בואי נעשה עסק, מעכשיו אם את או אני מקבל/ת מייל שנראה שהוא בתפוצה רחבה שישלח לשני/ה תשלחי לי את המייל שלך ל- [email protected].

    אגב, קלטת שיש לך יותר מעריצים מלנינט? כדאי לך לחשוב על פסטיגל…

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: JoeCool


    זה מוזר בטירוף.

    כשהגשתי לפני יומיים קיבלתי מהם מייל אחר שמסביר את הסטטוס שלי אבל עם אותה סיומת בדיוק. בדקתי היום ב-junk mail ולא היה שם כלום מהרווארד (אבל היה מאוניברסיטאות אחרות שמשום מה microsoft החליטו שהן junk. פרטים אצלי למי שמעונין).

    אם מישהו מבין מה הולך פה שיודיע.

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68
    בתגובה ל: TOEFL #10984

    To: shimonh


    שמעון –

    פשוט העתקתי הודעה ישנה כדי להתייחס אליה.

    גם אני שילמתי לגנבים מ- ETS כדי לדווח על ציוני TOEFL שלא רשמתי בטופס.

    מה שאני אומר זה, שבדיעבד גיליתי שבתי הספר יכולים לגשת למאגר מידע (לא ודאי – יכול להיות שהם פשוט סומכים על מה שרשום באפליקיישן) שמכיל את הציון שלך, ורק מבקשים שתפקסס את האישור מ- ETS עם הציון.

    שמעתי גם לא פעם שאנשים שמתקבלים ל Wharton / Kellog מתבקשים לפקסס את הנייר הזה שניה לפני שמודיעים להם שהם התקבלו.

    אסף

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: All


    A young man rolls an overloaded cart to the checkout register in a Cambridge supermarket and starts to unload his many purchases.

    The salesman ask: "Are you from Harvard or MIT?"

    The young man proudly replies: "Harvard! How did you guess?"

    Salesman points to the sign "10 purchases or less" and says: "Harvard students can't count, MIT students can't read"

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68
    בתגובה ל: TOEFL #10979

    To: All


    חברה – עדכון TOEFL

    חלק מבתי הספר מסכימים לקבל אימייל לא פורמלי עם עותק סרוק של ציון הTOEFL. לפני שאתם רצים לשלם $12 +$17, תבדקו עם הAdmissions אם הם מוכנים לקומבינה הזאת.

    על כל מקרה, אם כן צריך לדווח, עדיף דרך שיחת טלפון ל- ETS ולא בדואר. המענה הוא אוטומטי, והם מתחייבים על דיווח תוך 4 ימי עסקים.

    ————————————————————

    שלום לכולם

    1. מישהו יודע את הקודים של ה GMAT ו TOEFL של רוס (מישיגן)?

    ממש קשה למצוא את זה באתר שלהם, אם יש לכם לינק למקום באתר שבו יש את הנתון הזה אני אודה לכם מאוד.

    לגבי דיווח הציון למוסד (כל השאלות מתייחסות ל GMAT ול TOEFL)

    1. איך אני יכול לבדוק לאיזה מוסד כבר דיווחתי ולאיזה לא?

    2. מה העלות של דיווח למוסד?

    והשאלה החשובה

    3. ראיתי שמרגע שמזמינים טופס לוקח לו להגיע למוסד משהו כמו שבועיים, מה קורה אם הוא מגיע למוסד אחרי שהאפליקיישן הוגש (אחרי הדדליין)? האם זה בסדר?

    תודה מראש לכולם

    איציק

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: n.yanus


    הרבה חברה היו. נמצאים במצב שלך. מספיק שתסתכל על כמות המהנדסים בפורום כדי להבין שכנראה התואר הזה מצדיק את עצמו.

    על כל מקרה, אני ממליץ לך להתחיל לפנות לבוגרים שהיו בעברם מהנדסים ופשוט לנהל איתם שיחה קצרה כדי להבין איפה אתה עומד.

    איך עושים את זה? שולחים בקשות לסטודנטים/בוגרים מהפורום הזה ומבקשים שיקשרו אותך לאדם הרלוונטי.

    עוד דבר חשוב- MBA זה לא רק יקר, זה גם צורך הרבה זמן. אתה תשקיע לפחות חצי שנה על הכנות לתואר ועוד שנתיים בתואר עצמו. תבין טוב למה אתה צריך את התואר הזה ולאן הוא לוקח אותך. האם אתה יכול להגיע לשם ללא MBA?

    שווה לך לפנות לגורם מקצועי שיעזור לך לבנות אסטרטגיה. זה לא רק בשביל האפליקיישן, אלא גם כדי לכוון את הצעדים הבאים שלך והבחירות בקריירה.

    מנסיוני, זה עוזר.

    בהצלחה,

    אסף.

    ד.א – אל תבנה יותר מדי על מלגות…


    אייל,

    אני מבין מה אתה אומר, אך, כדי שאני לא אוציא 80,000$ סתם (עם או בלי מלגה),

    עליי לעשות כל פעולה כדי למקסם (MAX) סיכויי. שלא תבין לא נכון, אני יודע, (לא חושב, יודע) שאני יכול להשתלב בתחום הפיננסי ואו ייעוץ ניהולי, אבל כדי שהמעסיק הפוטנציאלי ידע זאת עלי להתכונן מראש.

    דוגמא לזה היא מה שאמרת, לעשות התמחות בין השנתיים. זה פיתרון אחד, אך מעניין גם מה עוד אפשר לעשות. יש לי נכון לעכשיו התרעה של שנתיים ל-MBA ושנה או שנתיים אחרי זה (במהלכן אני לומד MBA) להתחיל לעסוק במקצוע חדש. זמן זה אמור להספיק לבצע אי אילו פעולות שיסייעו לי להתקבל. השאלה היא, מה אפשר לעשות עכשיו…

    שפות אני משחיז ומשתפר (יעזור ב-CONSULTING), התמחות קיץ נופלת אם אני עושה תוכנית MBA של שנה, אז מה עוד יש לעשות עכשיו ועד התואר? אני פשוט ממש רוצה הסבת מקצוע מטכנולוגיה למקצועות לעיל, וכיוון שMBA כ"כ יקר, זה לא מסוג הדברים שאומרים עליהם "יהיה בסדר", אי לכך, יש להתחיל עכשיו.אשמח לשמוע רעיונות, או מה אחרים עשו, איפה הם היום וכו'…

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: Limch


    גם אני לא קיבלתי שום דבר באי מייל. זה די מוזר. אולי מי שכבר הגיש הועבר לרשימת תפוצה אחרת.

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: treves1


    בהמשך להודעתו של אילן – שים לב לדבר אחד.

    האתר מתעדכן כל הזמן. לא תצליח בחיים לכסות את כל החומר שיש שם לכן, כדאי לך לפתור ביום שלפני המבחן את כל עדכוני המודיעין מהשבוע האחרון. כמעט בטוח שתראה 7-10 שאלות שכבר פתרת במבחן.

    בהצלחה.

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68
    בתגובה ל: גיבוי 2 #10975

    To: ilan, treves1


    מסכים עם אילן ב- 100%.

    התועלת בקורס GMAT קצת שונה. זה עוזר גם למבחן עצמו וגם בעת כתיבת החיבורים, משום שהשליטה ב grammar טובה יותר.

    אם אתה רוצה זבנג וגמרנו – רק סקור-טופ.

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: Itair


    איציק ואיתי –

    הפכתם את הפורום לזירת התגוששות!!!

    אני ממליץ לפרוק מתחים על המסילה בחדר כושר במקום אחד על השני.

    בתור אחד שכבר אוכל את המקלדת מרוב עצבים וחוסר שינה – תנו אחד לשני אינפורמציה ולא מכות.

    גמר חתימה טובה, וסליחה אם פגעתי במישהו השנה.

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: epony


    דבר אחד חשוב.

    שאלות חמות זה דבר שמתעדכן באתרי אינטרנט על בסיס יומי. צאו מתוך הנחה שהרבה אמשים נעזרים בהן ולכן זה יהיה בזבוז לא להעזר בהן גם כן.

    מיטב הרימו את הככפה בעניין הזה, אבל הבעייה היא שביום המבחן מופיעות שאלות שהופיעו בשבוע האחרון בלבדץ לכן עדכון חודשי אינו מספק.

    בהצלחה

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: Limch


    איזו תותחית! ארבעה בתי ספר ועוד לפני הזמן.

    הלוואי שאני הייתי במצב כזה.

    איתי – גם אתה עושה submit לפני סוכות?

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68
    בתגובה ל: TOEFL #10774

    To: UPA


    סורי על העיכוב המזעזע – אני בתוך החיבורים ולא רואה מסביבי כלום.

    אני הורדתי את הדיסקים של התופל מה- e-mule.

    לגבי שחזורי שאלות, זה נראה לי הגזמה וקצת בזבוז זמן, אבל אם יש זמן לך/לכי על זה.

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68
    בתגובה ל: TOEFL #10470

    To: UPA


    UPA:

    טוב שבחרת בCBT. דבר אחד שניתן להגיד על ETS זה שהם מזלזלים בבחינות שהם מורידים מהמדף. הם לא חידשו בשנה האחרונה את מאגר השאלות של ה- CBT ולכן כל חומר ההכנה שיש באינטרנט מצוין. אגב, תופעה דומה מאד קרתה עם הג'ימט בסוף 2005. כל מי שניגש אז הרוויח בגדול.

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: kassifo


    Oren!

    I'm tired of those essays. If I don't enjoy sunlight, at least give me some humor in life. Also, I think that laughter in such times, can only motivate us, so keep on publishing!

    And in that spirit, here is one for the MIT MBA applicants: (Itai – thats for you)

    Reaching the end of a job interview, the Human Resources Person asked the young MBA fresh out of MIT, "And what starting salary were you looking for?"

    The candidate responded, "In the neighborhood of $125,000 a year, depending on the benefits package."

    The HR person said, "Well, what would you say to a package of 5-weeks vacation, 14 paid holidays, full medical and dental, company matching retirement fund to 50% salary, and a company car leased every two years – say a red Corvette?"

    The graduate sat up mouth agape and said, "Wow! Are you kidding?"

    And the HR person responded, "Certainly … but you started it!"

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: mb3


    היי וסורי על העיכוב בתשובה, אני בסוף הצו 8 שלי.

    הסטים החדשים אינם נמצאים בתכני הקורס. חוצמזה, גם הסטים הישנים לא שווים הרבה אם אין לך את ה-Thread של כל שאלה, כי יש הרבה תשובות לא נכונות בסט, וגם אין הסברים.

    זה מה שהאתר נותן בנוסף.

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: bilgrai


    Eyal

    I agree with you. The commitment among alumi is stronger as class gets smaller.

    My point was that the size of the American market might dictate larger class size. Otherwise, there will be less impact of graduates on it – but thats only my blind guess.

    Good luck with your studies,

    Asaf

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: danteleman2002


    Hi Dan –

    Not all Israelies were "fighters". Some built a career at 8200 or other inteligence units and became managers at their current profession when they celebrated 20-21. However, as I see it, others who commanded at infantry, artilery, etc. are more diversified and bring different aspects of content to the program.

    I think that those people have their advantage, one which is valued by the Committees.

    That's my hunch.

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68
    בתגובה ל: TOEFL #10153

    To: Limch


    ממה שראיתי באתר של Harvard הם דורשים או TOEFL או IELTS.

    אני לא יודע מה זה IELTS אבל זה מה שמצאתי ב- WEB:

    http://www.ielts.org/searchresults/results.aspx?TestCentreID=9471e9da-598d-4171-bb22-f1d628716237

    800 ש"ח הם פחות מ- 400$. וזה ברמת גן ולא בתורכיה. (למרות שזה מרגיש אותו דבר )

    בהצלחה,

    אסף

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: avishaish


    Avishai –

    We hold the same opinion, however, allow me to sharpen my claim.

    Let's assume that Stanford's class had only 10 seats. Infinite budgets were allocated for the program. Only the best of the best were accepted to the program. However, Stanford's network was smaller, The quality of the managers coming from the school could not be evaluated properly, less stanford graduates be in powerful positions, and as a result the school would have deteriorate in rating.

    Now let's assume the other extermeness – 10,000 students in a 2006's class. – you can see where I'm heading.

    The question which now remains is: where is the sweetpoint? It is probably between 350-900 students.

    As a rookie, I can not be sure. I only wonder, whether Stanford guys have changed their mind.

    Told you we don't have a debate here…

    Asaf

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: All


    חבר'ה –

    לדעתי – פרמידות הניהול בתחום הן בעלות בסיס מאד רחב ביחס לגובה. תפתחו את המבנה הארגוני של מקום העבודה ותגלו – זה לא צה"ל! יש מעט מדי מנהלים, על יותר מדי עובדים.

    החברות מושכות את האנשים המוכשרים ומונעות מהם ניהול למשך שנים רבות. צוותים רבים נראים כמו צוותי ימ"מ – כמעט כולם היו יכולים להיות "המנהל".

    עובדים שלא ינהלו צוות ב 7-5 שנים הראשונות לעבודתם, כבר יהיו שבויים של הקונספט וגם אם יקודמו פעם אחת הם כבר לא יזוזו יותר מדי.

    ואז מגיע גיל 45…

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: bilgrai


    Sounds interesting. Do you think that stanford is trying to re-conquer the top MBA program position? Can they do it even though they produce less graduates every year? Won't it be easier if they enlarge the quota to about 900 graduates per year as other schools did?

    Asaf

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: All


    לרועי -בהצלחה

    לכל השאר- שמתם לב כמה מהנדסים מצטרפים לפורום? זה מטורף!

    למישהו יש רעיון למה כל כך הרבה אנשים מוכשרים רוצים לעזוב את תחום ההיי טק לטובת קריירה שלא מבטיחה להם כמעט כלום?

    האם תחום ההיי טק בישראל אינו זקוק לאנשים בעלי אופק ניהולי? האם הקידום המובטח איטי מדי ואינו מבטיח?

    תגובתכם,

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68

    To: JSJS


    JSJS –

    Try to stay focused.

    There are tons of GMAT materials. Even people at scoretop recommend doing Kaplan, Cambridge and other prep materials. However, all is not relevant. The only relevant stuff that you can do before the GMAT: (IMO)

    1) English grammer course at Meitav/Kidum – good for improving your basics, but only if you have more than 4-5 months. For expertising in the SC – try the 1000SC file from scoretop – it takes time though. For now I don't know a real good intelligence source for the verbal part.

    2) Scoretop "sets" – 31 real tests that are taken from last years GMAT tests including a PV update from june. I solved tests from many different sources. those were the only ones that helped me. they reflected the style, level and emphasys of the GMAT.

    3) Scoretop math intelligence from the last 30 days -Solve only those relevant ~200 questions. Old questions do not appear in real tests.

    4) Scoretop AWA intelligence- I actually had an AI which i solved two days before the GMAT!

    asaf_sagy
    חבר
    מספר הפוסטים: 68
    בתגובה ל: Ask Assaf About Chicago #10096

    To: Assaf Wand


    Assaf

    Thanks for your detailed answer.

    I got your point about living in Lincoln Park and having campus life as well. I guess that large Jewish community will enable my spouse to manage her own life stile without feeling lost.

    I have a few more perosnal questions. would you mind that I send them by e-mail?

    Mine is [email protected]

    Thanks!

    Asaf

מוצגות 50 תגובות – 1 עד 50 (מתוך 67 סה״כ)