התגובות שלי בפורום

מוצגות 16 תגובות – 1 עד 16 (מתוך 16 סה״כ)
  • מאת
    תגובות
  • בעז גרנות
    חבר
    מספר הפוסטים: 16

    To: All


    הכנס השנתי ללימודי תואר שני במנהל עסקים בארץ ובעולם 2009
    ההשתתפות אינה בתשלום אך מצריכה הרשמה מראש בלינק

    כל תוכניות ה- MBA המובילות בישראל, בארה"ב ובאירופה. מפגש אישי עם דיקאנים, אנשי סגל, בוגרים וסטודנטים.
    פאנל בכירים מדברים על MBA
    מידע על תהליכי הרישום והקבלה לתוכניות ה- MBA בישראל ובחו"ל.

    לפרטים נוספים:
    אתר הכנס

    בעז גרנות
    חבר
    מספר הפוסטים: 16

    To: All


    כנס ה- MBA הגדול של ישראל חוזר…
    ב 30/12 יערך כמיטב המסורת הכנס השנתי שעורכת קידום…
    פרטים נוספים בהמשך…
    בעז גרנות
    חבר
    מספר הפוסטים: 16
    בתגובה ל: גיבוי 2 #15063

    קורס מלא (כמותי ומילולי) ופתח ב 17 לאוגוסט בחיפה.
    לפרטים נוספים צרו קשר עם שירות לקוחות קידום במייל [email protected], או בטלפון 1-800-80-5000.

    קידום – בשבילך.

    בעז גרנות
    חבר
    מספר הפוסטים: 16
    בתגובה ל: גיבוי 2 #15064

    לכל מי שנזכר מאוחר – קורסים אחרונים באוגוסט בכדי להבחן באוקטובר או נובמבר…
    קידום מרכז עזריאלי:
    קורס מלא – ה 21.8
    קורס כמותי – ה 27.8

    קידום – בשבילכם.

    בעז גרנות
    חבר
    מספר הפוסטים: 16
    בתגובה ל: גיבוי 2 #15065

    החל משנת הלימודים 2009 יש שינוי בדרישות הקבלה של אאוניברסיטת ת"א.
    הקבלה לא תהיה תלויה רק בציון כמותי אלא ידרש ציון מלא.
    מועד חורף 2008 עדיין ללא שינוי.

    בברכה – קידום.
    למידע נוסף הקפידו להכנס לאתר קידום: gmat.kidum.com

    בעז גרנות
    חבר
    מספר הפוסטים: 16

    To: All


    הי לכולם בכללי (ול casua sui ו may be ספציפית)

    כפי שכבר כתבתי – אני מדריך של תחום הכמותי ולא המילולי – לכן בתחום המילולי קשה לי לתת עצות מועילות (ואני מעדיף שלא לתת עצות שאין להן ביסוס).

    מה שכן רציתי לכתוב – זה שאני לא בטוח שאני מסכים עם הגישה של אפוני (לגבי 1/2 מהזמן לשליש שאלות ראשון).
    המודל האדפטיבי של הבחינה חסוי – ולכן כל מה שמישהו כותב (כמובן כולל אותי) הוא ניחוש לגבי איך הוא עובד.
    ממה שראינו (וכאן אני כן מנצל את כל התלמידים שעברו בקידום – וזב לא אחד או שניים מן הסתם), המודל האדפטיבי מכיר את הרעיון שעומד מאחורי מה שכתב אפוני – ומתוכנן להתמודד מול זה.
    ההמלצה שאנחנו נותנים לתלמידים היא שניתן להשקיע מעט יותר ב 10 השאלות הראשונות (מעט יותר הכוונה עד 10% יותר – נניח 22 דקות ל 10 שאלות בכמותי במקום 20 דקות).
    הסיבה היא שבסופו של דבר גם שאלות מאוחרות יכולות להיות שאלות רחבות – למרות שהן פחות שכיחות מאשר בהתחלה.
    שלחנו מדריכים כדי לבדוק את הגישות השונות – והם עשו 3 טעויות במכוון (אנו יוצאים מנקודת ההנחה שהם לא טועים אם הם לא מתכוונים לטעות). 3 טעויות בעשירייה הראשונה, 3 באמצע ושלוש בסוף.
    הנזק הגדול ביותר היה אם טעו בשלוש שאלות בסוף – לא היה "זמן" לתקן את הרושם שנוצר למודל – ולכן הציון צנח (מדובר על ירידה של 2-3 נקודות מהציון "האמיתי".
    3 טעויות בהתחלה – גם אם היו ברצף – תוקנו על ידי עבודה קפדנית בהמשך – והורידו 1-2 נקודות מהציון.
    3 טעויות באמצע (מפוזרות) כמובן היתה הגישה הטובה ביותר אם שינוי של נקודה בציון (ולפעמים אפילו לא זה).

    בקיצור – שווה להשקיע קצת יותר בעשירייה הראשונה – אך לא ברמה כזו שתגרום לנו לנסות לפתור שאלות קשות בזמן לא סביר…
    שוב – זוהי הדעה שגיבשנו בקידום לגבי המודל האדפטיבי. סביר להניח שבמודל יש עוד פרמטרים שלא ניתן לבדוק – אך ממה שראינו הגישה של אפוני לא תעבוד למרבית האנשים.

    לגבי הנושא של ניהול זמנים במילולי (שוב – לא בדיוק התחום שלי…) – הייתי פועל באותה הגישה, בגדול לוודא שאני לא נסחף בזמנים בשאלות הראשונות.
    ממה ששמעתי מתלמידי וממדריכות מילוליות אצלנו – אין ממש חובה לסכם את RC – אלא קריאה מרפרפת. יש כל מיני גישות (נראה לי שכולן הוצגו על ידי טולקין) – והייתי ממליץ לנסות את כולן עד שמוצאים את הטובה ביותר (לאדם המסויים…).

    מבחינת חומרי לימוד:
    may be – את עשית את הקורס בקידום – אז אמור להיות לך את ספר הקורס שלנו ומחברת (בתקווה מסודרת). אם זה נכון – תעשי חזרה יסודית על מבנה הפרק המילולי ועל הגישה לשאלות. היתרון בספר הקורס זה שהשאלות בו הן שאלות עם המון דגשים – וכולם עדכניים לבחינה (כמובן החיסרון הוא שאין תשובות – כלומר כל מי שלא עשה את הקורס – ספר הקורס די מיותר).
    אצטרף להמלצה הגורפת לעבור טוב על החומרים המקוריים – OG ו gmatprep. ב OG מדובר בשאלות ישנות (מתקופת הנייר ועפרון – לפני 97) וב GMATprep מדובר בשאלות חדשות שנכתבו על ידי ACT (אני מתייחס למהדורה האחרונה של ה GMATprep – נדמה לי גירסה 1.2 – לפני כן היו שאלות ישנות יותר).
    לגבי scoretop- ממה שראיתי על החלק הכמותי שלהם – הוא לא מאוד לעניין. יש המון שגיאות בשאלות ובתשובות, והשאלות הקשות לא מייצגות את הבחינה (יש שם כמה שאלות שפשוט נראות כאילו מישהו ניסה לדחוף את כל רעיונות הבחינה לתוך שאלה אחת – ואז עוד להביא את זה לרמת חישוב שלא ישים בשתי דקות). אני לא מכיר את החומר המילולי שלהם מספיק טוב, אך שמעתי בפורום זה ואחרים דברים טובים על ה SC שלהם – אז אולי זה כן טוב…
    הספרים של קפלן הם טובים (וכן – אני משוחד לאור העובדה שקידום בבעלות קפלן ואנו משתמשים בספרים בקורס ההכנה) – אבל מה שבאמת חשוב בהם אלו הפתרונות. החסרון הכי גדול של ה OG זה שאין שם התייחסות לגישות חלופיות לפתרון. ואז או שהתלמיד לא מחפש גישה חלופית (מה שכבר כתבתי שזה רעיון רע מאוד), או שהוא מבזבז המון זמן על זה… קפלן לעומת זאת מציג מספר גישות כמעט לכל שאלה – ולכן יכול לשמש כתזכורת/חידוש לנבחן החזק שמעוניין להוסיף עוד כלים לארסנל.

    לגבי החלק הכמותי (בעיקר ל causa sui לבקשתו):
    אני מסכים עם אפוני שאולי שיעורים פרטיים יעזרו. לצערי אני לא מכיר אנשים שמלמדים פרטי (לעובדי קידום מן הסתם אסור לפי חוזה).
    מה שהייתי עושה הוא:
    1. עובר על עמודי הקריאה בספר של ה OG.
    2. מנסה להשיג ממישהו טבלת פילוח של השאלות ב OG לנושאים ופותר נושא נושא.
    3. מחפש נקודות כשל או עוצמה עיקריות לשימוש בעת הבחינה (וכמובן בעת הלימוד).
    4. משקיע במיוחד בנושא של מספרים שלמים – ובאופן ספציפי בתחום של שאריות חלוקה (זה כרגע התחום שנחשב הכי מתקדם בבחינה, ותלמיד חזק צפוי לראות לפחות 2 שאלות שאריות חלוקה ו 10 שאלות שלמים).
    5. משקיע בשאלות הסתברות וצירופים – הן הרבה פעמים קובעות את ההבדל בין ציון 49 ומעלה לציון מתחת. אין הרבה מאוד שאלות כאלו – אבל כדאי לפתור נכון את אלו שמופיעות.
    6. חוזר יסודית על כל שאלות ה Data sufficiency – תלמידים חזקים מדווחים כי יש לעיתים גם 20 שאלות DS ויותר (זה מאפיין בעיקר ציונים גבוהים כי שאלות DS נחשבות יותר קשות מעצם היותן DS).

    אני אנסה להוסיף בפורום של "חדשות קידום" עוד עדכונים לגבי מה חשוב בבחינה היום – כנראה בתחילת שבוע הבא – אז שווה להכנס ולקרוא.

    זהו בערך, מקווה שזה קצת עוזר (ולא שזה עושה סתם ברדק).

    בעז גרנות
    חבר
    מספר הפוסטים: 16

    To: All


    אהלן טולקין (בהנחה שככה אתה כותב את השם בעברית) וכולם.

    כמו כל פעם שאני כותב הודעה כזו – מישהו מוצא משפט אחד בה ומחליט להכריז על מרד.
    נתחיל מהעובדות היבשות – הוצאת 780 – כל הכבוד לך, חזק ואמץ, אתה גאון וכל התשבוחות שעולות על הדעת….
    להוציא 780 זה אומר אחוזון 99 – כלומר 99% מהאוכלוסיה נמצאת מתחתך, ומכאן – אתה לא דוגמה רלוונטית לדיון. צר לי. כל פעם יש מישהו שכותב – "למדתי שלושה ימים, אני בכלל לא יודע מתמטיקה ואנגלית, נשרתי מבית ספר בכיתה א' ותראו איפה אני היום". אז שוב – כל הכבוד, אבל זה לא רלוונטי.

    כמו שכבר כתבתי בכל ההודעות עד היום, ניתן בהחלט להבחן ללא קורס. ניתן גם להוציא ציון מצויין ללא קורס. ניתן גם להבין את הבחינה לבורייה ללא קורס. ניתן. הכל שאלה מי אתה ומה עשית/תעשה כהכנה.

    עכשיו תקרא שוב את ההודעה שלי.
    על רקע מה אמרתי שלא כדאי לגשת לבחינה ללא קורס?
    על רקע שמישהו אמר שלא ניתן להשתפר בתחום זה או אחר.
    הגישה הזו שגויה מיסודה – ואתה בעצמך כתבת את זה.
    לכן – הגישה הזו לא מספיקה כדי להצליח. במקרה כזה – לגשת בלי קורס זו טעות – ולא חשוב כמה נבחנים מבריקים יגיבו להודעה שלי שהם לא היו צריכים קורס – כולם (כולם) לא רלוונטיים לדיון.
    אז לגבי ה"תרעומת שלך" צר לי – תקרא הודעות לפני שאתה מגיב.

    לגבי עניין הקורס…
    וואלה – לא ניסיתי לשכנע את העולם לעשות קורס. ולא כתבתי עד היום בשום הודעה שלא ניתן לגשת בלי קורס.
    אבל מנגד לבוא ולצאת בהצהרות ש "עם קורס לעולם לא תגיע לפוטנציאל" – זו הצהרה טיפשית. בדברי חכמים ממני "אין אמת אבסולוטית" ויכול להיות שאתה – על כל יכולותיך המגוונות – לא היית זקוק לקורס.
    העובדה היא שרבים זקוקים לקורס, ולא היו מגיעים לאן שהגיעו בלי קורס. לעדות – כל התודות שיש לכל חברה (שוב – כיוון שאני עובד קידום אני מכיר את שלנו, אך אין לי ספק שהן קיימות בכל מקום).
    ולסיום "אבל אף אחד לא מגיע למקסימום של עצמו ללא הבנה מעמיקה של עצמו. ואת זה כמובן לא יספר לכם אף מורה (או איש שיווק) של מכון הכנה" – תקרא את ההודעה שהגבת אליה (שלי) ותראה את זה כתוב – אז שוב – תקרא לפני שאתה מגיב, ותשתדל לא לסתור דברים שכבר נאמרו לפניך.

    ומילה אחרונה אישית שלי.
    אני כותב כאן הודעות ותגובות לא כדי להכריח אנשים לגשת לקורס, ואני עושה מעט מאוד (אם בכלל) מכירות.
    התגובות שלי נועדו ליידע ולפתוח ראייה.
    אז כשאני כותב שניתן לשפר גם את החלקים "שלא ניתן לשפר" אם מתחקרים לעומק שאלות – אני לא כותב "ואם תבואו לקידום המדריכים שלנו ייתנו לכם את כל הכלים הנדרשים בכדי שתוכלו להעמיק את ההבנה שלכם על עצמיכם ועל המבחן" (שזה כמובן נכון לחלוטין) – כי בדיוק כמו שכתבתי – יש אנשים שיתקבלו לאן שרצו גם בלי קורס (והציון לא ממש מעניין ברגע שהתקבלת).

    אז צר לי,
    אם אתה רוצה לומר למישהו מהיכן ניתן ללמוד – מצויין, אם אתה רוצה לתת טיפים איך למדת – מעולה – כולל לכתוב שלמדת לבד ושזה בהחלט בר ביצוע (וההודעה שכתבת ל may_be היא בדיוק כזו). אם כל מטרתך היא לכתוב "קורס זה זבל ואני גאון" – תהנה – אבל מבחינתי לא עזרת לאף אחד חוץ מלאגו שלך.

    בעז גרנות
    חבר
    מספר הפוסטים: 16

    To: All


    הי may_be ואורנכו,

    לצערי אני לא ממש מסכים עם הטענה כי לא ניתן להשתפר בתחומי ה CR וה RC.
    למרות שאינני מדריך של תחום המילולי (אלא כמותי), ראיתי כבר פעמים רבות תלמידים מזנקים ביכולות שלהם דווקא בתחום כמו RC.

    כמו שכבר כתבתי בעבר – אין כזה דבר "לתרגל 50 קטעי קריאה". כל שאלה שעושים צריכה להיות בעלת משמעות, והדבר הכי גרוע שתלמיד יכול לעשות הוא "סתם" לפתור שאלות.
    כל שאלה שלא ישבת וחשבת כיצד ניתן היה לפתור טוב יותר – היא שאלה מבוזבזת, כל שאלה שלא תרמה להבנה יותר מעמיקה של החומר – חבל שפתרת אותה.
    בקיצור – ניתן "לתרגל" גם 1000 קטעי קריאה או 100000 שאלות CR, אם לא משפרים את הגישה לשאלות, ולא עובדים על הטכניקה – זה באמת יוצא בסוף כאילו לא ניתן להשתפר.

    אני בטוח שכל מדריך מילולי ישמח לתת דוגמאות לשיפורים המדהימים שניתן לעשות בתחומים אלו – בשינוי גישה פשוט (ולא בלימוד אנגלית מחדש מכיתה ג').

    הרמת ידיים מסוג זה היא בדיוק הסיבה שלא ניתן לגשת לבחינה הזו בלי קורס, כי אם היית עושה קורס – רק השמיים היו הגבול לציון שלך, ולא היית "מרים ידיים" מתחומים שניתן בהחלט להשתפר בהם.

    ואורנכו – לא היתה כאן שום כוונה לפגוע בך, ויכול להיות שאפילו הוצאת ציון מדהים במילולי על סמך ההכנה שלך (נניח 47 מילולי), אבל ללא ספק יכולת להוציא יותר (אולי אפילו את ה 52 החמקמק – הציון הגבוה ביותר במילולי שקיים כרגע – ולפרטים נוספים היכנסו לחדשות GMAT מקידום).

    שיהיה לכם המשך שבוע נפלא,
    ובלי קשר לאופן הלימודים (לבד או בקורס) – תמיד אפשר להשתפר. אין חיה כזו "תחום שלא ניתן לשפר".

    בעז גרנות
    חבר
    מספר הפוסטים: 16

    To: All


    הודעה מרעישה…

    לכל אלו שמתכוונים ללמוד בארץ – ובאופן ספציפי באוניברסיטת תל אביב החל משנת הלימודים 2009…

    אוניברסיטת תל אביב הודיעה לנו היום כי החל משנת הלימודים 2009 הקבלה תהיה על סמך ציון GMAT מלא – ולא על סמך ציון כמותי בלבד.
    הדבר ממשיך את המגמה שהחלה בביטול הקבלה האוטומטית עם ציון 49 עליה כתבתי בעדכון הקודם.

    ניתן להניח כי בהיותה האוניברסיטה המובילה בארץ, יתר האוניברסיטאות שמשתמשות בציון כמותי בלבד ילכו אחריה וידרשו ציון מלא גם הן (ובכך יצטרפו לטכניון ואוניברסיטת חיפה שדורשות ציון מלא כבר שנים).

    כל מי שמתכוון להתחיל את לימודי בשנת הלימודים 2009 ואילך – יש להתחשב בכך במהלך הלימודים למבחן ה GMAT

    בעז גרנות
    חבר
    מספר הפוסטים: 16

    To: All


    הי לכולם,

    קראתי את ההודעות של ויסקי ושל אור.
    למרות שאני מסכים בגדול עם מרבית מה שנאמר שם – אני חייב להתעקש על משהו (סליחה על העקשנות הטבעית שלי…):
    לא צריך לתרגל מליון שאלות!!!
    התוצר הישיר הוא שאנשם לוקחים עוד ועוד ספרים, ועוד ועוד מקורות ובתמורה איכות החומר בו הם משתמשים הולכת ויורדת.
    בסוף אני מוצא אנשים מתרגלים שאלות בחדו"א רק כדי שיהיה להם מה לתרגל…
    בקיצור – כל מה שנכתב לגבי מיקום הקורס וכדומה – מסכים – ולראיה גם כתבתי את זה בהודעה הראשונה שלי.
    לגבי "תרגול תרגול ועוד תרגול" – רק בתנאי שהחומר ממנו אתה מתרגל נשאר רלוונטי לבחינה (ושוב – זה לא הצהרה שקידום היא היחידה שעדכנית – כל המכונים משתמשים בחומרים טובים – טיפה יותר או פחות).

    בקיצור – עשה קורס שנוח לך, תשקיע במה שהקורס מציע לך, הכנס לפורומים וראה עם יש עוד חומר שמוסכם על כולם כמצויין (רק במידה וחסר לך חומר – שלא ממש ברור לי איך זה קורה בקורס), אבל אל תתחיל להוריד כל דבר שקיים על ה GMAT מ emule אחרת לא תצא מזה שפוי.

    ושוב – אשמח לראות אותך בשיעור לדוגמה – תנסה ותראה לבד. בלי לסמוך על אף אחד למעט עצמך…

    בעז גרנות
    חבר
    מספר הפוסטים: 16

    To: All


    לכל מי שמתכוון לגשת בלי קורס, וגם לכל מי שניגש באופן כללי…

    רצינו לשתף אתכם בחידושים ועדכונים לגבי הבחינה.
    והפעם: סקאלת הציונים החדשה ב GMAT

    מתחילת שנת 2007 התחיל שינוי איטי בציוני הבחינה. זה התחיל בכך שהרגשנו (מתלמידינו) שיותר תלמידים מוצאים ציוני 49 ומעלה בכמותי.
    פתאום כמעט בכל כיתה שלנו היה תלמיד שעבר ל 50+.
    ואז תל אביב ביטלה את סף הקבלה האוטומטי שלה (49).

    ואכן, סנוניות ראשונות היו לפני מספר חודשים כאשר תלמיד שלנו קיבל ציון מילולי של 49 (עד ינואר 2006 הציון המקסימלי האפשרי היה 46).

    לפני כחודש התקבלו כבר הציונים החדשים – 52 בכמותי ובמילולי..

    עד כמה זה משפיע? למי שרוצה ללמוד בארץ זה כמובן חשוב מאוד, אך דווקא למי שמעוניין ללמוד בחו"ל השינוי הנוכחי פחות משמעותי.
    כרגע הסקאלה הכוללת לא השתנתה – ולכן הקבלה מסתמכת עדיין על אותם ציונים מלאים.

    מה יקרה בהמשך?
    האם הסקאלה תחזור לגירסת המקור – עד 60 בשני התחומים?
    כנראה שאת זה נדע רק בהמשך.

    בעדכון הבא שלי: על מה כרגע יש דגש בבחינה בחלק הכמותי…

    בעז גרנות
    חבר
    מספר הפוסטים: 16

    To: All


    הי יניב,

    לגבי קורס 700 של קידום, אני לא כל כך מסכים איתך לגבי העובדה שציון 670 פסיכומטרי הוא נמוך – אבל לא נתווכח על כך.
    כיתות 700 כוללות אוכלוסיה יותר הומוגנית מכיתה רגילה, ומאפשרות התמקדות שונה מאשר בכיתה רגילה. מכסים כמובן את כל החומר הרגיל, אך יש יותר חופש למדריך לתת יותר שאלות שליפה עדכניות וקשות.
    עיקר הדגש בקורס הופך מפתרון שאלות למבט על הרעיונות בבסיסן – וזה הדבר המשמעותי ביותר בבחינה לטעמי.
    קראתי קצת את ההודעות בחלק של "עברת 700" ובגדול אני מסכים עם מה שנכתב שם – המטרה לא צריכה להיות לפתור מיליון שאלות אלא התמקדות בהבנת הרעיונות בבסיס השאלות ודרכי התמודדות איתם.
    מבחינת החומרים שעומדים לרשותך בקורס – ספר הקורס של קידום, הספר של קפלן, 800 של קפלן (שקיבל המלצות בפורום), וכ 25 מבחנים.
    ההמלצה שלי לכל מי שמעוניין לגשת לבחינה (גם ללא קורס) היא לחפש בכל תרגיל את העקרון. לכן לדוגמה הייתי ממליץ להשתמש בחומרים עד כמה שניתן עדכניים ורלוונטיים לבחינה (קראתי הרבה על score top – ועד היום מה שראיתי משאלות כמותיות "קשות" שלהם היה מיותר לחלוטין לבחינת ה GMAT).
    ולסיכום – התוצאות של תלמידי הקורס גבוהות – וממוצע הציונים מעל 650. אבל אישית לא הייתי מסתכל על ממוצע הציונים של אחרים כנקודת העניין שלי.

    האם ההשקעה "תניב" רווח – אני מאמין שכן. מנסיוני גם בקורסי ה 700 של ה GMAT וגם של הפסיכומטרי השיפור המושג בקורס הוא לא משהו שניתן היה להשיג עצמאית.
    אבל – כפי שכבר כתבתי בעבר – האם אתה חייב להגיע (נניח) ל 780 בזכות הקורס או שתסתפק ב 700 בלימוד עצמאי – תלוי רק בך וביכולת שלך.

    בכל מקרה – שיהיה לך הרבה בהצלחה, אני בטוח שאם תעבוד נכון בלימודים תגיע לציונים יפים

    בעז גרנות
    חבר
    מספר הפוסטים: 16

    To: All


    שלום may_be,

    עד כמה שידוע לי אין קורסים מילוליים בלבד בשוק (שוב – אם אני טועה כמובן אשמח אם מישהו יתקן אותי).
    מבחינת ההוראה של החלק המילולי – אני מאמין שכל אחד מהמכונים הגדולים יכין אותך היטב לחלק זה (כמובן שאני מאמין שקידום יכינו אותך הכי טוב – אבל זה כבר משהו אחר).
    נשאלת השאלה מדוע אתה זקוק למילולי גבוה – לשם קבלה לחו"ל או לשם פטורים מהאוניברסיטה…
    אם לקבלה בחו"ל – הייתי ממליץ לך לעשות קורס מלא בכל מקרה – אל תשכח שחלק מהאוניברסיטאות בחו"ל יסתכלו על מבחנים קודמים שלך וישוו תוצאות – רצוי להראות שיפור בכל הפרמטרים.
    אל תשכח שהסקאלה החדשה של הציונים מאפשרת שיפור בשני התחומים (עכשיו הם מגיעים עד לציון מקסימלי של 52 כל אחד).

    מעבר לכך – אני בהחלט מאמין כי קורס 700 שלנו הוא קורס מעולה למתכוונים ללמוד בחו"ל.

    בעז גרנות
    חבר
    מספר הפוסטים: 16

    To: All


    הי ניר,

    כפי שאתה בוודאי מתאר לעצמך – היצע הקורסים שלנו עומד ביחס ישר לביקוש.
    קורסי מועדון 700 הם קורסים עם דרישות קבלה מסויימות, ולמרות שהביקוש רב – לפעמים אין מספיק תלמידים כדי לפתוח קורס.
    קורסים בתל אביב משרתים למעשה את כל רחבי הארץ מבחינה זו – מתוך נקודת המוצא שאנו יכולים להבטיח כי כמעט כל חודש יפתח קורס 700 למרות הדרישות.
    אנו בהחלט לא פוסלים על הסף קורס 700 בחיפה (או בירושלים או בבאר שבע…) אך לצערי לרוב מדובר על תלמיד אחד (גג שניים) המעוניינים בקורס – ולכן אין אפשרות לפתוח אותם.
    אני יכול לומר (לכתוב) שכמו שקורה בפסיכומטרי (מועדון 700 פסיכומטרי) כאשר יש ביקוש מספיק אנחנו בהחלט פותחים קורסי 700 גם בכל הערים שציינתי קודם.

    בקיצור – זה לא מרוע לב, אלא משילוב של רצון לרווחיות (בכל זאת קידום רוצה להרוויח כסף) ורצון כי תלמיד יקבל קורס שבאמת יפתח – ולא שיאלץ להמתין חצי שנה רק כדי שבסוך יגידו לו – תיסע לת"א…

    במאמר מוסגר – אני בהחלט מכיר את מוסדות הלימוד בחיפה (בוגר טכניון) ולא מזלזל כלל ביכולת התלמידים שם או רצינותם…

    בעז גרנות
    מנהל אתר קידום GMAT
    gmat.kidum.com

    בעז גרנות
    חבר
    מספר הפוסטים: 16
    בתגובה ל: לחברים בלבד #14973

    שלום לכולם! הצטרפתי לפורום לאחרונה והבנתי שצריך לספר קצת על עצמי, אז קודם כל כמה דברים כלליים:
    אני בן 30, עובד בקידום לך תצטיין, נשוי עם ילד מתוק ועוד אחת בתנור.

    עובד בקידום כבר שמונה שנים, מדריך פסיכומטרי, מדריך GMAT תחום כמותי מ 2002, מדריך קורס מועדון 700, עורך אתר gmat.kidum.com

    למדתי רפואה בטכניון, סיימתי את לימודיי בשנת 2005, לא עוסק כרגע ברפואה.

    אני מקווה לתרום לקהילת הפורום, אין לי ממש מגבלת הודעות – אבל כן רציתי לשתף את באי הפורום בעדכונים מהבחינה (כדוגמת השינוי בסקאלת הציונים), מודיעין, וכמובן לספר קצת על קידום.

    אז בהצלחה לכולם,

    בעז גרנות

    בעז גרנות
    חבר
    מספר הפוסטים: 16

    To: lererer


    אהלן,

    אז נכון – אני טיפה משוחד (מדריך בקידום), אבל עדיין נראה לי שאוכל לשתף אותך בכמה דברים חשובים בקורס:

    1. בסופו של דבר – הכי חשוב זו מידת ההשקעה שלך. לכן אחד השיקולים שלדעתי חשובים הם היכן אתה גר והיכן נמצא הקורס הקרוב אלייך. נכון שלנסוע חצי שעה זה לא קריטי – אבל לנסוע שעתיים לכל מפגש זה משהו שקצת מקשה על יכולת הריכוז וההצלחה – ומכאן על מידת הנכונות שלך להשקיע.

    2. המשך ישיר לסעיף הקודם זה כמובן זמינות הקורסים מבחינת ימים בשבוע והתאמה לתאריך הבחינה המיוחל שלך.

    3. החומרים בקורסים עצמם (גם שלנו וגם של אחרים) הם חומרים טובים – הייתי מוודא כי הספרים שתקבל ישארו אצלך (מסיבות שכבר פורטו בהודעות אחרות בפורום), ושיהיו עדכניים ככל הניתן (לדוגמה official guide מהדורה 11 ולא מהדורה 10).

    4. מבחינת היקף המבחנים האדפטיביים ואיכותם – הייתי מברר כמה מבחנים יעמדו לרשותך, מבחן אחד או שניים כמובן לא יעשו הבדל משמעותי – אך 5 מבחנים זה כבר די קריטי (כמובן שזה גם תלוי באיכות המבחנים).

    5. המדריכים – אני רושם את הסעיף הזה מאוחר כי כאן אני כמובן הכי משוחד – הייתי מתעקש על דיעור לדוגמה במכון שבו תבחר – תשווה בעצמך. אני יכול רק לומר כי כדי להדריך GMAT צריך הרבה נסיון והרבה הבנה, המבחן לא מבוסס על הכרת חוקים אלא על רעיונות שעומדים מאחרוי שאלה. אם הקורס לא יכין אותך לרעיון – מספיק שישנו קצת את השאלה ולא תדע לפתור אותה.

    6. התאמת הרמה – אני לא מכיר קורס מלבד מועדון 700 של קידום שמותאם לרמה מסויימת ומכוון לתלמידים ששואפים להתקבל לפקולטות היוקרתיות – אבל יכול להיות שקיים משהו כזה (אם כן – סליחה אם פגעתי במישהו), מן הסתם קורס שמותאם לרמתך יכול להביא אותך למיצוי הפוטנציאל שלך בצורה טובה יותר מקורס הטרוגני.

    בקיצור – אלו נקודות שבעיני חשובות, אשמח כמובן לראות אותך אצלנו בקידום – קודם בשיעור לדוגמה ואח"כ בקורס – אבל במידה ולא אני מקווה שתצליח בכל מקום בו תבחר…

מוצגות 16 תגובות – 1 עד 16 (מתוך 16 סה״כ)