התגובות שלי בפורום
-
מאתתגובות
-
בתגובה ל: ביקרת בקמפוס? אנא עדכן #7676
To: All
Do any of the members of this forum know of Israeli alumni or current students who are attending either NYU or Cornell business schools?
Thanks in advance,
Y.S.
בתגובה ל: ארכיון 2: ???Any Israeli Applicants #7646To: noon
Thanks.
Y.S.
בתגובה ל: ארכיון 2: ???Any Israeli Applicants #7645To: eliko
Thanks,
Anything reassuring helps.
Y.S.
בתגובה ל: ארכיון 2: ???Any Israeli Applicants #7627To: eliko
It changed to "Complete" for Wharton or Chicago?
I'm asking becasue my Chicago application changed to "complete" about 2 days after the submission, but when I check the status it says in the transcript line that the transcript had not been submitted, although before I pushed the "submit" button the online application had the transcript I uploaded available for viewing.
Did yuu experience the same "problem"?
Thanks.
בתגובה ל: ארכיון 2: ???Any Israeli Applicants #7432To: All
Did Anyone attend the Wharton Information Session On Sunday?
Was it interesting?
Did it present any new information?
Thanks.
To: All
Hi,
I have a general technical question.
I took the TOEFL on Decenmer 2003. And I know that it has a "date of expiery" of two years (unless something has changed and I'm not updated).
Since there will be several schools to which I'll apply on the second ound (after December 2005), can I still use the TOEFL score for those schools (maybe call ETS and have them send the score to those schools right now)?
Or would I have to retake the test again before I apply for the schools in the second round?
Thanks,
Yoni.
בתגובה ל: ביקרת בקמפוס? אנא עדכן #7167To: JoeCool
להלן רשמי מביקורי ב- CHICAGO:
הקמפוס עצמו הוא גדול והבניינים שבו בנויים בסיגנון גותי, כמו כנסיות וקתדרלות באירופה, דבר שמעניק להם מראה מאוד ייחודי ומושך, לפי דעתי. הזכירו לי קצת את המבנים באוניברסיטת YALE, שבמקרה יצא לי לראות אותה באופן לא מתוכנן וללא קשר ל-MBA.
הבניין שבו שוכן בית הספר הוקם בהשקעה של כ-120 מיליון דולר. התחושה בפנים היא של בניין של חברת היי טק לכל דבר. יש חלל מרכזי גדול וגבוה ביותר שדרכו חודר אור רב למבנה.
הכיתות מעוצבות בצורה מאוד פונקציונלית, אחרי שהשקיעו מחקר בבחירת העיצוב האופטימלי והאפקטיבי ביותר שלהן. עזרי ההוראה בכיתה הם מהמתקדמים ביותר שראיתי, גם לעומת ביקורים בבתי ספר אחרים (הרוורד, וורטון, סטנפורד, קולומביה).
כמובן שבכיתות גם יש עמדות WIRELESS (עד כמה שאני זוכר) לחיבור המחשב הנייד שלך.
יש ברחבי בית הספר עמדות מחשבים שניתן לבדוק בהם דואר אלקטרוני או משהו באינטרנט, ללא הצורך ממש להיכנס ולשבת בחוות מחשבים, אלא תוך כדי הליכה מכיתה למקום אחר וכדומה.
יש כיתות ללימוד קבוצתי, עם מסכי פלזמה גדולים על הקיר, כך שכל אחד בכיתת הלימוד יכול לחבר את המחשב הנייד שלו ולהציג לשאר חברי הקבוצה על המסך הגדול. אפילו 2 מתוך 4 קירות החדר מצופים בחומר שניתן לכתוב עליו עם טושים מחיקים.
יש חדרי הלבשה בקומה התחתונה, כך שאם יש יום עם ראיונות אז ניתן להחליף לחליפה רק עבור הראיונות, מבלי הצורך להסתובב איתה כל היום. כמובן שהלוקרים גם טובים לכל מקרה אחר שבו אתה לא רוצה להסתובב עם כל הדברים שלך איתך.
האוירה בשיעורים שבהם השתתפתי ומהשיחות שניהלתי, הן עם סטודנטים ישראלים וסטודנטים לא ישראלים, היא מאוד נעימה ורגועה. אווירה של שיחרור באופן כללי וחוסר לחץ (כמובן לא מייצג תקופה של ראיונות למעסיקים פוטנציאליים). ממש קיבלתי את ההרגשה שהלימודים בבית הספר הם שנתיים של כיף (כמובן שאין להתבלבל ולהבין שהלימודים שם הם לא רציניים או לא ברמה הגבוהה ביותר), ולומדים באמת בשביל ללמוד דברים חדשים ולקחת סיכונים גם עם קורסים קשים אבל מעניינים. פשוט לא פוחדים לקחת כאלה קורסים כשיודעים שלא צריך להציג בפני מראיינים פוטנציאליים את הציונים שלך.
מאפיין מאוד טוב של בית-הספר, לפי דעתי, הוא מדיניות אי גילוי הציונים (שאני יודע שגם קיימת ב- וורטון, סטנפורד והרווארד), שלפיה אסור לך לגלות את ממוצע הציונים שלך כאשר אתה מתראיין בראיון תעסוקה.
בית הספר מוצא איזון טוב בין שיטת CASE STUDY לבין שיטות הרצאה אחרות, כמו למשל הרצאה פרונטלית, או אחת בשילוב תרגילים שבהם נדרשים התלמידים להתחלק לקבוצות קטנות ולשבת בכיתות לימוד קטנות, ואז לחזור עם מסקנותיהם ותוצאותיהם מהתרגיל העצמי.
בית הספר מושך אליו ומביא איתו מרצים מהשורה הראשונה בארה"ב ובעולם, בחלק לא קטן מהמענקים וכספים שהוא מעמיד לזכות החוקרים והמרצים, שהוא רוצה לגייס לשורותיו.
נכחתי בשני שיעורים, כאשר השני בהם, בנושא מדיניות אסטרטגית של חברות היה ממש מאלף, במשך כ- 3 שעות (עם הפסקה של חצי שעה באמצע), מרצה מעביר שיעור בשיטת ה-CASE STUDY ופשוט לא התעייף (או לפחות לא הראה זאת בגלוי). רמת המרץ שלו בסוף השיעור לא היתה פחותה מזו של תחילת השיעור. וזה היה שיעור שהזתיים ב- 21:00 או 21:30 בערב.
אתה יכול לבנות לעצמך את ה-CONCENTRATION לפי הקורסים שאתה רוצה לקחת, כך שאין שום מגבלה על שילובים של קורסים שונים לפי מה שמתאים לך.
לפי מיטב זכרוני, בערך פעם בשבוע יש בר או פאב נבחר או אירוע כלשהו שניתן לקנות אליו כרטיסים (שמגייסים כסף לצדקה זאת או אחרת), ואז ניתן לבלות לקראת סוף השבוע עם החבר'ה שלך למחזור או לכיתה כל פעם במקום אחר. ולא חסרים מקומות בשיקגו, בוודאי שלא ב-DOWNTOWN לבלות בהם, כל פעם במקום אחר.
עלות המחייה בשיקגו היא כמובן זולה יותר מאשר במקומות כמו ניו-יורק או בוסטון בהשוואה.
אני אישית ממש התאהבתי בעיר. איזור ה-DOWNTOWN שבו שוכן מרכז העסקים הוא ממש מדהים ביופיו, יש בו מבנים ענקיים, כך שיש את התחושה כמו בניו-יורק אבל בלי הקלאסטרופוביות של בניינים קרובים מדי אחד לשני, לפחות זאת ההרגשה הפרטית שלי.
דבר אחד, לעומת זאת, שצריך להתמודד איתו זהו הקור היחסי, בגלל המיקום הגיאוגרפי של שיקגו, וכמובן הקור העז יחסית בחורף. אבל האמריקאים, כמו שהבנתי והרגשתי הם ממש מומחים בחימום מבנים וחללים גדולים.בתגובה ל: ארכיון 2: ???Any Israeli Applicants #6937To: dudie
This is great.
I always did the conversion (just for myself), and just divided my average B.A. score by 25.
It's nice to know that the GPA score that the school would calculate will be 4.0 or close to 4.0.
Where did you get this conversion table?
Yoni.
בתגובה ל: ארכיון 2: ???Any Israeli Applicants #6934To: dudie
So,
According to this conversion, if I finished my B.A. studies with an average of 85.3 – that means I have a perfect GPA of 4.0???
Yoni.
בתגובה ל: ארכיון: זומנת לראיון? אנא עדכן #4822To: Yanivus
Yaniv,
Can you share your stats, background and so forth?
Thanks.
בתגובה ל: ארכיון 2: ???Any Israeli Applicants #4526To: All
Hello everyone,
A few says ego I saw a couple of massages on one of the threads in the discussion board from someone who was visiting several schools in the U.S. and posted his impressions. I remember they were very thurough.
I just looked at them at a glimps and now when I tried to find them again, I just couldn't.
Can someone direct me to what thread they were posted on and the massage number that they started on, or the date of that massage.
Thanks in advance.
בתגובה ל: ארכיון: זומנת לראיון? אנא עדכן #4436To: michaelc
Can you share your stats (GMAT score, work experience, GPA, etc…)
Thanks,
Yoni.
בתגובה ל: ארכיון 1: ???Any Israeli Applicants #1088In reply to yuvala from October 31 2003
<SCRIPT language=javascript>postamble();SCRIPT>
In what way do you mean they are not comparable?בתגובה ל: Wharton MBA Chat #586Q: Does Wharton have any minimum requirements as far as the diffrent parts of GMAT or TOEFL go?
Are there any minimum requirements in the verbal/quantitive/aw parts of the GMAT?
Are there any minimum requirements in the listening/reading etc. parts of the TOEFL?
Q: are there any minimum scores for the GMAT/TOEFL exams – meaning scores that below them an applicant would hinder his/her chances of acceptance to the school?
בתגובה ל: Wharton MBA Chat #588Q: Are there any programs in the Wharton MBA that give students exposer to international aspects – like studying for 1 semester in another country, a dual degree in international studies?
What are the requirements for acceptance to such programms?
What is the registration process to such programms?
בתגובה ל: Wharton MBA Chat #587Q: Can an applicant who got admitted to the school ask for a postponment of 1 year for special circumstances?
-
מאתתגובות